superoffice service

Zorg voor een glimlach op het gezicht van jouw klanten door ze de aandacht te geven die ze verdienen. De krachtige functionaliteiten van SuperOffice helpen je om verzoeken bij te houden en te beantwoorden zodra ze binnenkomen. Dit kan via meerdere kanalen zoals telefonisch, per e-mail, chat, webformulier of via sociale media.

Cloud illustratie

Één locatie voor alle communicatie

Alle klantenverzoeken worden centraal ontvangen en geordend in de CRM database. Iedereen binnen de organisatie heeft toegang tot de informatie en is dus in staat om voorafgaand aan het contact met een klant de status te controleren.

Cloud illustratie

Inzicht in klanttevredenheid

Met de dashboards en rapporten in SuperOffice zie je direct waar de knelpunten binnen jouw organisatie liggen. Onze kant-en-klare dashboards helpen je om jouw klantenservice te optimaliseren.

 Glimlachende man op conferentie

Leg makkelijk contacten

Zorg ervoor dat webformulieren er professioneel uitzien, kom in contact met je doelgroep en genereer meer leads. Met SuperOffice kun je eenvoudig webformulieren maken en gegevens verzamelen die je automatisch kunt bijwerken in je CRM database om gerichte vervolgacties te kunnen maken.

Screen shot SuperOffice CRM

TOP-RATED CRM-SOFTWARE. VAN ECHTE KLANTEN

SuperOffice ontvangt positieve feedback op alle belangrijke beoordelingsplatforms. Op basis van meer dan 350 beoordelingen scoort SuperOffice CRM hoog op het gebied van gebruiksvriendelijkheid, gebruiksgemak en klantenservice.

 Illustratie tekstballonnen

Maak van prospects klanten

Wanneer prospects je website bezoeken, hebben ze misschien vragen over je product of dienst. Met SuperOffice Chat kun je al deze vragen onmiddellijk beantwoorden, bezwaren wegnemen en de aankoopbeslissing bespoedigen - terwijl prospects je website bekijken.

Hulp nodig om uw klanten te laten glimlachen?

Wij beantwoorden jouw vragen graag.
Bel ons op +31 (0)40 4021500 of stuur een mail naar info@superoffice.nl