Meld je aan voor onze nieuwsbrief en laat je inspireren!

Wil jij jouw bedrijf laten groeien?

SuperOffice CRM is ontwikkeld door en voor verkoopmedewerkers.

SUPEROFFICE MAAKT HET VERKOOPPROCES MAKKELIJKER

Bij verkoop draait alles om doorzettingsvermogen, planning en tijd. SuperOffice CRM heeft meer dan 30 jaar ervaring in het optimaliseren van verkoopprocessen en is  ontwikkeld om jou te helpen méér te bereiken in minder tijd. SuperOffice Sales geeft je de juiste tools: je kunt je focussen op het managen van je pijplijn, het verbeteren van je prognoses, het ontwikkelen van rendabele klantrelaties en vooral ook het sluiten van meer orders.

SLIMMER WERKEN MET SUPEROFFICE SALES

  • Icon

    Managen van de pijplijn

    Altijd toegang tot een up-to-date forecast

  • Icon

    Efficiënt omgaan met tijd

    Prioriteiten stellen aan taken en op tijd actie ondernemen

  • Icon

    Structureer het verkoopplan

    Plan activiteiten en stuur relevante documentatie

  • Icon

    Focus

    Laat je medewerkers focus houden op de juiste prospects en verkoopkansen

  • Icon

    Toegang tot gegevens

    Op elk moment toegang tot alle klantgerelateerde informatie

  • Icon

    Offertes verzenden

    Maak op basis van sjablonen eenvoudig offertes en plaats orders

OPTIMALISEER JE VERKOOP EN VERHOOG JE OMZET

Het werven van kwalitatieve prospects, het binnenhalen van klanten en upselling, het blijft een uitdaging. Om deze doelen te realiseren en de omzet te maximaliseren, moeten verkoopmedewerkers productief en vindingrijk zijn en efficiënt kunnen multitasken. SuperOffice Sales helpt je met het optimaliseren van je verkoopproces en het automatiseren van routinematige taken, terwijl jij je kunt concentreren op wat écht telt: het opbouwen van duurzame klantrelaties.

Bekijk meer over SuperOffice Sales

VERHOOG JE OMZET

  • Houd controle over je pijplijn
  • Versnel het verkoopproces
  • Focus op verkoopactiviteiten
  • Verhoog je productiviteit
  • Ontdek nieuwe verkoopkansen

STANDAARD FUNCTIONALITEIT

SuperOffice CRM heeft een reeks standaard functies die voor alle gebruikers beschikbaar zijn. Met deze standaard functies kun je je contactgegevens ordenen, al je gegevens op één plaats bewaren, je taken, documenten en e-mails beheren en – héél belangrijk – sterke klantrelaties opbouwen.

Klaar om je omzet te verhogen?

Vraag vandaag nog een gratis demo aan. Al ruim 30 jaar helpen wij organisaties bij het optimaliseren van hun verkoopprocessen en bij het maximaal benutten van hun CRM-oplossing.

Benieuwd naar de verhalen van onze klanten?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en laat je inspireren!