Kantooromgeving met jongeren

Stroomlijn klantgesprekken met SuperOffice CRM

SuperOffice CRM biedt je een compleet overzicht van alle belangrijke informatie en communicatie gedurende het hele klanttraject: van prospecting, het verkoop- en leveringsproces tot de after sales en de klantenservice.

abax2x
atea_logo
dataresponssolutions_logo2x
intility_byline_sort_rgb2x
g183

SuperOffice CRM voor de IT branche

  • Icon

    Klanten overzicht

    Krijg op één plek een compleet overzicht van alle klantinformatie - van contactgegevens, e-mails, tot telefoongesprekken, documenten, verkopen of notulen van vergaderingen. Met één klik krijgen je medewerkers een 360-graden overzicht van alle klanten.

  • Icon

    Verkoopbeheer

    Identificeer commerciële kansen bij prospects en klanten op basis van de zakelijke behoefte, productaanbod en omzetgroei. Kom tot nauwkeurige voorspellingen en verbeter je pipeline management door eenvoudig verkoopkansen te registreren in SuperOffice CRM.

  • Icon

    ERP integratie

    Integreer SuperOffice CRM met je ERP-systeem om de productiviteit van verkopers te verhogen. Vind de juiste prijzen en producten direct bij de bron en krijg inzicht in verkoopstatistieken, orderinformatie, facturen en andere financiële informatie.

  • Icon

    Campagne management

    Stuur gerichte aanbiedingen en promoties naar een breed scala aan klanten op basis van hun interesses en aankoophistorie. Stem je marketingcampagnes af op de specifieke behoeften van de klant of leverancier in elk stadium van het aankoopproces.

  • Icon

    Verzoek- en ticketbeheer

    Een groot aantal verzoeken vereist een systeem dat je in staat stelt om ze achtereenvolgens te verwerken en te beantwoorden. Structureer, categoriseer en prioriteer alle inkomende verzoeken op basis van afdeling, team of klant - en automatiseer de standaardprocessen.

  • Icon

    Overeenkomsten en contracten

    Stel overeenkomsten en contracten direct in SuperOffice CRM op en maak gebruik van digitale handtekeningen. Stroomlijn het verkoopproces en verkort de besluitvormingstijd. Door 100% controle te hebben over alle overeenkomsten kun je proactiever klanten benaderen voordat hun contracten aflopen.

Gratis demo

SuperOffice klanten realiseren gemiddeld 16% groei per jaar.

4 reden om aan de slag te gaan met SuperOffice CRM:

  • Prijzen gebaseerd op functies (je betaalt voor wat je gebruikt)
  • Naadloze integratie met Office 365 en G-Suite
  • Toegankelijk op elk apparaat - desktop, mobiel en tablet
  • Onbeperkt aantal bedrijven, contactpersonen, prospects en support tickets

Bekijk SuperOffice CRM in actie

De CRM Buyer’s Guide

Investeren in CRM-software helpt bij het opbouwen en versterken van relaties met prospects en klanten. Ontdek hoe je de juiste oplossing voor jouw bedrijf kiest met onze CRM buyer’s guide.