Overleeft e-mailmarketing de AVG/GDPR?

Lees meer
  • Een passie voor wereldwijde vraagstukken

    Ook denken wij dagelijks na over wereldwijde uitdagingen. We praten over sociale, politieke, gezondheids- en milieu-problemen waar iedereen mee te maken heeft. Enkele jaren geleden hebben wij besloten om aan medewerkers te vragen welke humanitaire initiatieven hen nauw aan het hart lagen.

  • Handen uit de mouwen

    We zetten ons bij SuperOffice in om jouw werk eenvoudiger te maken. Geleidelijk aan gingen we op zoek naar een manier om ook elders het leven voor mensen makkelijker te maken. Daarom besloten onze aandeelhouders, het management en de medewerkers dat we ons moesten bezighouden met lokale organisaties die goede dingen voor de minder bedeelden deden. We hebben ook besloten om contact op te nemen met organisaties die zich bezighouden met niet-politieke en non-profitactiviteiten om het leven van mensen of dieren in uitdagende situaties gemakkelijker te maken.

  • Het resultaat is Do Stuff That Matters Program

    We beseften dat we een oplossing bieden die zaken die er toe doen vereenvoudigen. Onze CRM-oplossingen helpen organisaties om professioneler, gestructureerder, effectiever en uiteindelijk succesvoller te worden in wat ze doen. Het blijkt dat non-profitorganisaties die anderen proberen te helpen vaak beperkte middelen hebben, maar toch precies dezelfde behoeften hebben als andere professionele bedrijven - zij moeten ook hun activiteiten automatiseren en digitaliseren en over het algemeen slimmer werken. En zo is het programma Do Stuff That Matters geboren.

  • De essentie van ons initiatief

    Het Do Stuff That Matters Program biedt gratis gebruik van onze cloudoplossing - SuperOffice CRM Online - aan een organisatie met maximaal 30 gebruikers voor een periode van 3 jaar. Het aanbod omvat 5 dagen gratis consultancy, uitgevoerd door onze ervaren consultants die een organisatie helpen aan de slag te gaan. Elk jaar accepteren we één nieuwe organisatie uit elke branche waarin we actief zijn. Ons doel is om het verschil te maken door een efficiënter en gestructureerder werkproces te creëren voor een non-profit, niet-politieke humanitaire organisatie. Dit doen wij omdat we bij SuperOffice trots zijn om dingen te vereenvoudigen die er toe doen! Stuur een e-mail naar info@superoffice.nl met de naam van jouw organisatie, contactgegevens en een samenvatting van jouw behoeften met betrekking tot de hulp die je nodig hebt om je dagelijkse werk te vereenvoudigen met een CRM-systeem.