End-to-end process management met SuperOffice CRM

Een database met verkoopkansen en referenten zorgt ervoor dat je succesvol zaken kunt doen. SuperOffice CRM helpt je beter te communiceren met prospects en klanten, het gehele verkoopproces te beheren en stelt je in staat om alle informatie in één CRM-oplossing op te slaan.

group-842
group-837
klp
group-833
avantor2x

SuperOffice CRM voor de vastgoed branche

  • Icon

    Klanten- en vastgoedoverzicht

    Een uitgebreid en transparant overzicht van belangrijke informatie en communicatie met klanten, huurders, vastgoed en projecten op één plek.

  • Icon

    Overeenkomsten en contracten

    Bewaar al je overeenkomsten en contracten direct in SuperOffice met digitale handtekeningen. Stroomlijn het verkoopproces en verkort de besluitvormingstijd. Door 100% controle te hebben over alle raamovereenkomsten, kun je proactiever klanten benaderen voordat hun contracten aflopen.

  • Icon

    Contractbeheer en -onderhoud

    Je hebt een systeem nodig dat je helpt bij het beantwoorden van vragen over contracten, huurders, lijsten met knelpunten en meer. Structureer, categoriseer en automatiseer inkomende verzoeken op basis van case type, klant of woning voor een eenvoudige afhandeling.

  • Icon

    ERP-integratie

    Zorg voor een betere klantervaring door het CRM-systemen te integreren met financiële en andere belangrijke bedrijfssoftware. SuperOffice CRM integreert met alle belangrijke ERP-systemen.

  • Icon

    Cijfers en KPIs

    Krijg toegang tot belangrijke cijfers en KPI's van alle bedrijfsonderdelen om de juiste beslissingen te nemen. Combineer rapporten uit meerdere systemen (ERP, CRM) om het management een volledig overzicht te geven over belangrijke zakelijke trends, kansen en de totale omzetgroei.

  • Icon

    Communicatie

    Houd huurders, huiseigenaren en klanten op de hoogte door regelmatig gerichte e-mailcampagnes uit te sturen. Segmenteer naar type woning, grootte, geografie en meer.

Gratis demo

SuperOffice klanten realiseren gemiddeld 16% groei per jaar.

4 reden om aan de slag te gaan met SuperOffice CRM:

  • Prijzen gebaseerd op functies (je betaalt voor wat je gebruikt)
  • Naadloze integratie met Office 365 en G-Suite
  • Toegankelijk op elk apparaat - desktop, mobiel en tablet
  • Onbeperkt aantal bedrijven, contactpersonen, prospects en support tickets

Bekijk SuperOffice CRM in actie

De CRM Buyer’s Guide

Investeren in CRM-software helpt bij het opbouwen en versterken van relaties met prospects en klanten. Ontdek hoe je de juiste oplossing voor jouw bedrijf kiest met onze CRM buyer’s guide.