Verbeter de gehele klantervaring van aanvraag tot after-sales

Werk effectiever samen met aannemers en onderaannemers. SuperOffice CRM helpt bouw- en constructiebedrijven om verkoop, marketing en service-processen te stroomlijnen en automatiseren.

heembouw_black
isobouw_black
layer1
logonikkels2x
romanederland2x

SuperOffice CRM voor de bouwsector

  • Icon

    Klanten- en projectoverzicht

    Krijg een uitgebreid en transparant overzicht van belangrijke klant- en projectinformatie op één plek. Met één klik zien alle medewerkers een volledig overzicht van je klanten en hun bijbehorende projecten.

  • Icon

    Documenten management

    Strenge branche normen maken dat je een systeem voor de archivering van documenten nodig hebt. Met behulp van SharePoint Online kun je de functionaliteiten van Office 365 benutten op het gebied van samenwerking, versiebeheer en het delen van documenten met externe partijen.

  • Icon

    Verzoek- en ticketbeheer

    Een snel veranderende omgeving vereist een goedwerkend systeem voor het omgaan met aanvragen en verzoeken. Structureer, categoriseer en prioriteer alle inkomende verzoeken op basis van type, klant en project - en automatiseer de standaardprocessen.

  • Icon

    ERP integratie

    Zorg voor een integratie met je ERP-systeem om inzicht te krijgen in projectgegevens, orderinformatie, facturen, uren en andere financiële informatie die je vervolgens vanuit één centraal platform met alle medewerkers kunt delen.

  • Icon

    Cijfers en KPI’s

    Krijg toegang tot belangrijke cijfers en KPI's van alle bedrijfsonderdelen om de juiste beslissingen te nemen. Combineer rapporten uit meerdere systemen (ERP, CRM) om een totaalbeeld te krijgen van het project of de klant.

  • Icon

    Projecten

    Categoriseer de belangrijkste functies en rollen, evenals de projectfasen en -activiteiten. Communiceer met de juiste contactpersonen op het juiste moment en behoud de controle over alle projecten en communicatie binnen SuperOffice CRM.

Gratis demo

SuperOffice klanten realiseren gemiddeld 16% groei per jaar.

4 reden om aan de slag te gaan met SuperOffice CRM:

  • Prijzen gebaseerd op functies (je betaalt voor wat je gebruikt)
  • Naadloze integratie met Office 365 en G-Suite
  • Toegankelijk op elk apparaat - desktop, mobiel en tablet
  • Onbeperkt aantal bedrijven, contactpersonen, prospects en support tickets

Bekijk SuperOffice CRM in actie

De CRM Buyer’s Guide

Investeren in CRM-software helpt bij het opbouwen en versterken van relaties met prospects en klanten. Ontdek hoe je de juiste oplossing voor jouw bedrijf kiest met onze CRM buyer’s guide.