7 manieren om een succesvolle Customer Experience Strategie te creëren

Lees meer

SuperOffice CRM gebruikersplannen

Combineer de plannen zodat ze passen bij de functie van de medewerkers

Standard CRM

Voor de standaard CRM functionaliteit

44 EUR/Per gebruiker/maand
Facturatie per jaar

  • Contacten
  • Agenda
  • Email
  • Mobile CRM
  • Segmentatie
  • Rapporten

Marketing

Voor de marketing professional

55 EUR/Per gebruiker/maand
Facturatie per jaar

Inclusief STANDARD functionaliteit additional

  • Campagne management
  • Campagne tracking
  • Email sjablonen

Sales

Voor de sales professional

55 EUR/Per gebruiker/maand
Facturatie per jaar

Inclusief STANDARD functionaliteit additional

  • Forecasting
  • Pipeline management
  • Quote management

Service

Voor de customer service professional

55 EUR/Per gebruiker/maand
Facturatie per jaar

Inclusief STANDARD functionaliteit additional

  • Ticketing
  • Prioriseren
  • Social integratie
  • Knowledge Base

Complete CRM

Voor de complete CRM behoeften

65 EUR/Per gebruiker/maand
Facturatie per jaar

Inclusief STANDARD functionaliteit additional

  • MARKETING, SALES en SERVICE functionaliteiten

Gebruikersplan prijs calculator

Vind de juiste oplossing

Voer het aantal medewerkers in voor elke bedrijfsproces en bereken direct de kosten. Alle prijzen zijn in euro's, exclusief BTW.

Standard CRM
EUR 44 Per gebruiker/maand
+
Sales
EUR 55 Per gebruiker/maand
+
Marketing
EUR 55 Per gebruiker/maand
+
Service
EUR 55 Per gebruiker/maand
+
Complete CRM
EUR 65 Per gebruiker/maand
=
Aantal gebruikers

            prijs calculator
          0
EUR 0 Totale prijs per maand

Veelgestelde vragen Op zoek naar antwoorden?

Wij helpen je graag verder en kunnen jou adviseren bij de specifieke behoeften van jouw organisatie, bel ons op +31 (0)73 6919191.

  • Is Standard CRM ingesloten in alle andere gebruikersplannen?

    Ja, alle SuperOffice Standard functionaliteit is inbegrepen in alle gebruikersplannen.
  • Welk plan kan ik het beste kiezen?

    De gebruikersplannen bieden veel flexibiliteit. Kies het plan dat het beste bij jouw functie of CRM behoeften past. Voorbeeld, je start met Standard CRM en komt erachter dat je toch specifieke functionaliteit mist en je stapt daarom over op Complete. Of, als je werkzaam bent in verkoop, start je met het Sales gebruikersplan. Je kunt het plan kiezen dat het best bij jouw functie past.
  • Is training inbegrepen in de prijs?

    Wij hebben veel tools om je snel op weg te helpen. Online toegang tot eLearning biedt je een snel overzicht van de belangrijkste functionaliteit van het systeem. Je krijgt ook toegang tot een aantal andere online bronnen middels onze community site. Daarnaast kun je deelnemen aan onze groeptrainingen, welke regelmatig plaatsvinden. Ben je op zoek naar (maatwerk) trainingen op locatie neem dan contact met ons op.
  • Hoe ga ik aan de slag?

    Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op en helpen je bij de keuze van het gebruikersplan.
  • Kan ik meerdere gebruikersplannen combineren?

    Ja, je kunt gebruikersplannen combineren zodat ze aansluiten op de werkprocessen van jouw medewerkers.
  • Zijn alle gebruikersplannen online beschikbaar?

    Ja, alle gebruikersplannen zijn online beschikbaar. Ben je niet op zoek naar een online oplossing, dan is een lokale installatie ook mogelijk. Neem contact met ons op voor meer informatie.
  • Hoe lang duurt de free trial?

    De free trial werkt 30 dagen, na het activeren van de free trial. Zeven dagen vóór het einde van de looptijd van de free trial krijg je een herinnering per e-mail om je te laten weten dat jouw free trial eindigt.
  • Betaal ik per maand of per jaar?

    Je kunt kiezen uit verschillende betalingsperiodes. Dat zijn: per maand, per kwartaal, per halfjaar of per jaar. Op onze site vindt je de prijzen die gelden voor betaling per jaar.
  • Hoe lang duurt het contract?

    De contractperiode is 12 maanden. Na de eerste 12 maanden wordt het automatisch verlengd op basis van jouw betalingsvoorkeur.
  • Kan ik later gebruikersplannen toevoegen of wijzigen?

    Ja, je kunt gebruikersplannen voor meerdere mensen toevoegen, reduceren of wijzigen: neem gewoon contact met ons op.
  • Zijn er nog overige kosten?

    Nee, er zijn geen verborgen kosten. De prijs die je ziet op deze site, is de prijs per gebruikersplan, inclusief web ondersteuning, online eLearning tool en toegang tot onze customer community (prijzen zijn exclusief BTW).
  • Hoe werkt een free trial?

    Zodra je het free trial formulier hebt ingevuld, nemen wij contact op om het set-up proces met je te bespreken en geven wij je 30 dagen toegang tot onze free trial.
  • Moet ik ook andere software installeren?

    SuperOffice CRM Online is een hosted cloud service. (software as a service). Zodra je bent ingelogd wordt je gevraagd om de SuperOffice plug-in, genaamd WebTools te installeren, voor document- en e-mail integratie. Meer software heb je niet nodig.
  • Ik heb meer vragen. Hoe neem ik contact met u op?

    Wij helpen je graag. Vul het contactformulier in of bel ons op +31 (0)73 6919191.
  • Is support inbegrepen in de prijs?

    De prijs is inclusief web-ondersteuning via ons online support center. Na het registeren van jouw ondersteuningsverzoek kun je email contact onderhouden met ons support team. eLearning en toegang tot onze customer community is ook inbegrepen.
  • Kan ik SuperOffice zelf hosten?

    Ja, dat is mogelijk. SuperOffice is leverbaar als hosted cloud service en on premise oplossing. Neem contact met ons op wij helpen je graag verder.
  • Waar is de online service beschikbaar?

    CRM Online is beschikbaar in Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland, Engeland, Benelux, Duitsland en Zwitserland.

30 dagen Free Trial