VIND DE OPTIMALE CRM-OPLOSSING VOOR JOUW BEDRIJF
SuperOffice is een cloudgebaseerd, professioneel CRM-pakket met functies die speciaal zijn ontworpen om sales-, marketing- en serviceprocessen in jouw bedrijf te ondersteunen. Kies wat je nodig hebt voor jouw omzetdoelen en abonneer op één of meerdere pakketten voor jouw gebruikers. Neem je een abonnement op meer dan één pakket, dan krijgen alle gebruikers toegang tot gegevens en functies die jouw teams een volledig beeld van de klant verschaffen.
Sales
Voor de verkoop professional
- Een betere beheersing van je pijplijn levert winst op
- Beter prioriteiten stellen in sales
- Verhoog de productiviteit
- Herken nieuwe verkoopkansen
- Sluit meer deals
Vanaf EUR 55,80
Per gebruiker/maand
Service
Voor de klantenservice professional
- Handel alle binnenkomende verzoeken af
- Reageer beter en sneller
- Automatiseer en bespaar tijd
- Leer hoe je je diensten kunt verbeteren
- Voeg kanalen en opties voor selfservice toe
Vanaf EUR 44,64
Per gebruiker/maand
Marketing
Voor de marketing professional
- Verstuur sterke, grootschalige communicatie
- Leg meer leads vast
- Stel gerichte mailinglijsten samen
- Zorg voor naleving van de AVG
- Volg en optimaliseer campagneresultaten
Vanaf EUR 279,01
Per site/maand
Gecombineerde pakketten
Voor de complete CRM behoeften
- Maak gebruik van de kracht van het 3-in-1 CRM-pakket
- Combineer de pakketten, zodat jouw bedrijf de beste oplossing krijgt
Neem contact op voor gedetailleerde prijzen.
SAMEN EEN PAKKET SAMENSTELLEN
Elk bedrijf heeft iets anders nodig. Laten we op zoek gaan naar een oplossing die werkt voor je teams en die past bij jouw werkwijze. Dankzij de flexibele opties en combinaties die aansluiten op specifieke bedrijfsbehoeften, is SuperOffice CRM ideaal voor bedrijven met 10 of meer medewerkers die professionele tools nodig hebben om beter te kunnen presteren.

VEELGESTELDE VRAGEN
Ja, je kunt gebruikersplannen combineren zodat ze aansluiten op de werkprocessen van jouw medewerkers.
Je kunt kiezen uit verschillende betalingsperiodes. Dat zijn: per maand, per kwartaal, per halfjaar of per jaar. Op onze site vind je de prijzen die gelden voor betaling per jaar.
De contractperiode is 12 maanden. Na de eerste 12 maanden wordt het automatisch verlengd op basis van jouw betalingsvoorkeur.
Ja, je kunt gebruikersplannen voor meerdere mensen toevoegen, reduceren of wijzigen: neem gewoon contact met ons op.
De abonnementsprijs is inclusief support via email via ons online support center. Nadat je je verzoek hebt geregistreerd, krijg je de ondersteuning die je nodig hebt via e-mail. Ook bieden wij Premium support, naast de standaard support via email bieden wij hierbij gegarandeerde responstijden, een hogere prioriteit, ruimere openingstijden, persoonlijke opvolging na kritische gebeurtenissen en kwartaalrapportages over responstijden. Er zijn extra abonnementskosten van toepassing als je gebruik wilt maken van Premium support ondersteuning.
Wij bieden tal van tools om jou te helpen aan de slag te gaan met SuperOffice CRM. Via onze communitysite krijg je toegang tot veel online bronnen. Ben je op zoek naar klassikale trainingen of privésessies, neem dan contact met ons op.
SuperOffice heeft dochterondernemingen in Noorwegen, Zweden, Denemarken, het Verenigd Koninkrijk, de Benelux, Duitsland en Zwitserland.