Meld je aan voor Thrive - een reeks speciale content om je relaties te laten groeien

Gebruikers-plannen

De behoeften van elk bedrijf zijn uniek en we kijken graag samen met jou naar een passende oplossing. SuperOffice CRM is geschikt voor samenwerking tussen verschillende afdelingen daarom passen wij het beste bij bedrijven met minimaal 10 gebruikers. Als je vragen hebt over de prijzen, neem dan contact met ons op.

Standaard CRM

Opgenomen in alle gebruikersplannen

Standaard CRM is opgenomen in alle SuperOffice gebruikersplannen, zodat je verkoop-, marketing- en klantenservice activiteiten kunt koppelen aan één klantprofiel.
  • Contacten
  • Agenda
  • Email
  • Mobile CRM
  • Segmentatie
  • Rapporten

Marketing

Voor de marketing professional

  • Campagne management
  • Campagne tracking
  • Email sjablonen
+ Inclusief STANDAARD functionaliteit

EUR 57,50

Per gebruiker/maand

Verkoop

Voor de verkoop professional

  • Forecasting
  • Pipeline management
  • Quote management
+ Inclusief STANDAARD functionaliteit

EUR 57,50

Per gebruiker/maand

Service

Voor de klantenservice professional

  • Ticketing
  • Prioriteren
  • Knowledge Base
+ Inclusief STANDAARD functionaliteit

EUR 57,50

Per gebruiker/maand

Populair

Complete CRM

Voor de complete CRM behoeften

  • MARKETING, VERKOOP en SERVICE functionaliteiten
+ Inclusief STANDAARD functionaliteit

EUR 67,80

Per gebruiker/maand

Heb je nog vragen?

Wij denken met je mee en geven je advies over jouw specifieke bedrijfsbehoeften, bel ons op 040-4021500. Wij helpen je graag!

Op zoek naar antwoorden?

MAAK HET VERSCHIL

Thrive is een gloednieuw concept van SuperOffice en ons doel is simpel - je te helpen groeien. Als deelnemer van Thrive, heb je toegang tot nieuwe strategieën, originele content en unieke onderzoeken die je kunt gebruiken om je bedrijfsdoelstellingen te realiseren.