Vrouw die levering controleren

Ondersteun de complete levenscyclus van de klant met SuperOffice CRM

Door de toegenomen vraag en het feit dat meerdere afdelingen bij bedrijfsprocessen betrokken zijn, zorgt SuperOffice CRM voor het stroomlijnen van de communicatie tussen leveranciers, klanten en winkels te organiseren, digitaliseren en vereenvoudigen.

bruna_black
riverdale_logo-57c9275f2x
vanderwindt-logo2x
vanegmond_beeldmerk_fullcolour_positief2x
panasonic_bw_logo

SuperOffice CRM voor de groothandel

  • Icon

    Klantenoverzicht

    Krijg op één plaats een uitgebreid en transparant overzicht van de belangrijkste klanten, leveranciers en prospects, inclusief bijbehorende e-mails, documenten, afspraken, verkopen en projecten.

  • Icon

    Orderbeheer

    Integreer het CRM-systeem met andere financiële en belangrijke bedrijfsinformatie om te zien wat de actuele orderstatus is. Bekijk kredietlimieten en andere klantafspraken en zorg voor een optimale klantervaring.

  • Icon

    Gerichte marketing

    Stuur gerichte aanbiedingen en promoties naar een breed scala aan klanten op basis van hun interesses en aankoophistorie. Stem je marketingcampagnes af op de specifieke behoeften van de klant, leverancier of winkel.

  • Icon

    Contact met leveranciers

    Krijg een volledig overzicht van de contactgegevens van leveranciers, inclusief e-mails, gesprekken, bestellingen en facturering. Werk samen met inkoop- en financiële afdelingen om te weten wanneer leveringen en betalingen verschuldigd zijn.

  • Icon

    Monitor verkoopcijfers en KPI's

    Krijg toegang tot belangrijke cijfers en KPI's van alle bedrijfsonderdelen om de juiste beslissingen te nemen. Combineer rapporten uit meerdere systemen (ERP, CRM) om het management een volledig overzicht te geven van verkoopkansen, nieuwe klanten en terugkerende inkomsten.

  • Icon

    Verzoek- en ticketbeheer

    Een snel veranderende omgeving vereist een goedwerkend systeem voor het omgaan met aanvragen en verzoeken. Structureer, categoriseer en prioriteer alle inkomende verzoeken op basis van verschillende criteria en automatiseer de standaardprocessen.

Gratis demo

SuperOffice klanten realiseren gemiddeld 16% groei per jaar.

4 reden om aan de slag te gaan met SuperOffice CRM:

  • Prijzen gebaseerd op functies (je betaalt voor wat je gebruikt)
  • Naadloze integratie met Office 365 en G-Suite
  • Toegankelijk op elk apparaat - desktop, mobiel en tablet
  • Onbeperkt aantal bedrijven, contactpersonen, prospects en support tickets

Bekijk SuperOffice CRM in actie

De CRM Buyer’s Guide

Investeren in CRM-software helpt bij het opbouwen en versterken van relaties met prospects en klanten. Ontdek hoe je de juiste oplossing voor jouw bedrijf kiest met onze CRM buyer’s guide.