7 manieren om een succesvolle Customer Experience Strategie te creëren

Lees meer

Onze SuperOffice experts helpen u om het beste uit uw SuperOffice omgeving te realiseren.

Of u hulp nodig heeft bij de implementatie, het opstellen van uw bedrijfsprocessen, mirgratie van data, training, integratie van andere systemen of als u uw oplossing optimaal voor u wil laten werken, wij hebben de juiste partner voor u.

  • Adwiza

    Adwiza specializes in providing add-on modules and solutions for customizing SuperOffice to individual needs. They have a range of standard modules that lets you integrate SuperOffice with other systems including various ERP systems, telephone systems and a number of online services. Adwiza have a network of international partners that are trained to sell and deliver their products.

  • Business Analyze

    Business Analyze provides leaders, teams, and individuals with insights they can act on. Their visual analytics platform is a simple way to gather, analyze and present data in a way that people can see and use - everyday. SuperOffice Analyze is their dashboard reporting tool fine-tuned to read and present your SuperOffice data.

  • ConnectMyApps

    ConnectMyApps is a cloud-based platform with ready-made integrations between common business software applications that lets you synchronize data between your Accounting, Invoicing, CRM, E-mail, E-Commerce and other apps. ConnectMyApps works with software applications that are installed locally on your computer, as well as cloud applications accessed via the internet.

  • eMarketeer/Follow-Up Systems

    eMarketeer deliver a marketing automation solution that is fully integrated with SuperOffice. They offer a range of tools to support the professional marketeer with lead generation, tracking and campaign management as the main objectives.

  • InfoBridge Software

    InfoBridge offers corporate calendar synchronization for SuperOffice customers to keep in sync with Microsoft Exchange, Google Business or IBM Lotus Notes. In addition, Infobridge offer a range of standard business tools and modules that adds value to your CRM processes, in addition to helping customers with customized integrations and solution.

  • Keyforce

    Keyforce offers integration modules partner for companies with solutions from SuperOffice, Visma and Microsoft. Their main products deal with the sales process, reporting and integration with various ERP systems. In addition, Keyforce offer a range of additional modules to enrich SuperOffice and support even better up on your CRM processes. This includes modules for fast registration of customers, to advanced SMS communications, and industry solution for wholesale and Media.

  • ALL-CRM

    Met onze goed doordachte SuperOffice CRM implementaties bieden wij op maat ingerichte CRM oplossingen voor bedrijven en organisaties. Wij hebben ons door de jaren heen gespecialiseerd in een aantal branches, maar gaan geen enkele uitdaging uit de weg. Onze praktische aanpak, met de focus op uw doelstellingen en het gebruik van de CRM software, bepaald het succes van de implementatie en verhoogt de kwaliteit van uw relatiebeheer.

  • The Implementation Group

    The Implementation Group heeft als doel processen rond informatievraagstukken en relatiebeheer bij opdrachtgevers te optimaliseren. Dat doen we met oplossingen die breed inzetbaar zijn en worden gebruikt in veel verschillende sectoren. Klanten in het onderwijs en de publieke sector, financiële dienstverlening, ledenorganisaties en productie maken gebruik van SuperOffice CRM en onze oplossingen en diensten. Zo ondersteunen wij organisaties bij het optimaliseren van hun relatiemanagement.