Onze SuperOffice experts helpen je om het beste uit jouw SuperOffice omgeving te realiseren.

Of je hulp nodig hebt bij de implementatie, het opstellen van de bedrijfsprocessen, migratie van data, training, integratie van andere systemen of als je de oplossing optimaal voor je wil laten werken, wij hebben de juiste partner.

  • ALL-CRM

    Met onze goed doordachte SuperOffice CRM implementaties bieden wij op maat ingerichte CRM oplossingen voor bedrijven en organisaties. Wij hebben ons door de jaren heen gespecialiseerd in een aantal branches, maar gaan geen enkele uitdaging uit de weg. Onze praktische aanpak, met de focus op uw doelstellingen en het gebruik van de CRM software, bepaald het succes van de implementatie en verhoogt de kwaliteit van uw relatiebeheer.

  • The Implementation Group

    The Implementation Group heeft als doel processen rond informatievraagstukken en relatiebeheer bij opdrachtgevers te optimaliseren. Dat doen we met oplossingen die breed inzetbaar zijn en worden gebruikt in veel verschillende sectoren. Klanten in het onderwijs en de publieke sector, financiële dienstverlening, ledenorganisaties en productie maken gebruik van SuperOffice CRM en onze oplossingen en diensten. Zo ondersteunen wij organisaties bij het optimaliseren van hun relatiemanagement.

  • Adwiza

    Adwiza is gespecialiseerd in add-ons en oplossingen om SuperOffice aan te passen op individuele behoeftes. Ze hebben een reeks aan standaard modules om SuperOffice te integreren met andere systemen zoals diverse ERP systemen, telefoonsystemen en een aantal online diensten. Adwiza heeft een internationaal netwerk van partners, welke getraind zijn om hun producten te leveren.

  • All-CRM

    All-CRM levert SuperOffice CRM oplossingen op maat. Ze leveren apps waaronder EmailPreview, welke de inhoud van een email, PDF, document of afbeelding direct weergeeft in de minikaart, evenals de LinkedIn Connector welke je LinkedIn contacten direct koppelt aan SuperOffice en je zakelijke contacten direct importeert in je CRM systeem.

  • Business Analyze

    Business Analyze voorziet leiders, teams en individuen van inzichten waarop ze kunnen acteren. Het visuele platform is een eenvoudige manier om data te verzamelen, te analyseren en te presenteren, zodat mensen dit dagelijks kunnen bekijken en gebruiken. SuperOffice Analyze is hun dashboard dat kan-en-klaar is om je SuperOffice data te verwerken en weer te geven.

  • ConnectMyApps

    ConnectMyApps is een cloud-based platform met kant-en-klare integraties tussen diverse zakelijke applicaties, dat je in staat stelt data te synchroniseren tussen de apps die je gebruikt voor boekhouden, facturatie, CRM, email, E-commerce etc. ConnectMyApps werkt met software applicaties die lokaal geinstalleerd zijn op je computer evenals met cloud-applicaties die via internet toegankelijk zijn.

  • Ganske Enkelt

    Ganske Enkelt heeft uitgebreide branche ervaring en helpt bedrijven hun CRM strategie te implementeren met SuperOffice. Daarnaast hebben ze een reeks aan applicaties ontwikkeld die de ervaring met SuperOffice naar een hoger niveau tilt, inclusief apps om data te prospecteren en SMS direct vanuit SuperOffice te versturen.

  • eMarketeer

    eMarketeer levert een marketing automation oplossing die volledig is geintegreerd in SuperOffice. Ze bieden een reeks aan hulpmiddelen om de marketeer te ondersteunen met lead generatie, tracking en campagne management als hoofddoelstellingen.

  • InfoBridge Software

    InfoBridge biedt corporate agenda synchronisatie voor SuperOffice klanten, om zo synchroon te zijn met Microsoft Exchange, Google Business of IBM Lotus Notes. Daarnaast biedt InfoBridge een reeks aan tools en modules welke van toegevoegde waarde zijn voor je CRM processen, evenals het leveren van maatwerk aanpassingen en oplossingen.

  • Visma Consulting

    Visma Consulting helpt ondernemingen om IT oplossingen te ontwikkelen, te moderniseren en te onderhouden. De oplossing Visma Addo stelt je in staat je ondertekeningsprocedure te stroomlijnen en je ondertekende documenten direct in SuperOffice op te slaan. De oplossing geeft je de mogelijkheid documenten te versturen via email of SMS en je klanten kunnen deze altijd en overal ondertekenen – op smartphone, tablet of PC.

  • Siteshop

    Siteshop Apps geven een meerwaarde aan je SuperOffice workflow. Deze apps hebben onder meer de mogelijkheid bedrijven te zoeken, toe te voegen of bij te werken vanuit de Deense Bisnode database. Ook is er een cloud-based integratie die snel en eenvoudig een online of on-premise databron koppelt aan SuperOffice CRM Online.

  • Keyforce

    Keyforce biedt integratiesmodules voor SuperOffice, Visma en Microsoft. De belangrijkste producten bevatten het sales proces, de rapportage en integratie met diverse ERP systemen. Daarnaast biedt Keyforce een reeks aan additionele modules om je CRM processen verder te verrijken, waaronder modules voor snelle registratie van klanten, geavanceerde SMS oplossingen en branche oplossingen voor groothandel en media.

  • ON IT

    ON IT heeft zich gespecialiseerd in het leveren van dienstverlening, apps en integraties, met name vanuit Visma Software. ON IT biedt een visma.net Sync voor SuperOffice, welke klanten, leveranciers en contactpersonen probleemloos synchroniseert tussen Visma.net en SuperOffice. Visma.net is Visma’s belangrijkste ERP cloud oplossing met duizenden dagelijkse gebruikers.

  • i-Centrum

    i-Centrum is een system integrator met focus op processen in CRM. Ze maken ook standaard modules waarmee SuperOffice verder uit te breiden is, Online en Onsite. Tevens hebben zij integratie in hun portfolio met Click, Bisnode, Dunn & Bradstreet, GetAccept etc. Ook hebben ze een gratis app, om geodata toe te voegen aan de SuperOffice oplossing.

  • SP softwarepartner

    SP softwarepartner voorziet SuperOffice klanten van een groot aantal webbased modules en apps. Met name sterk in ERP integratie, maar inmiddels hebben zij ook een standaard telefonie connector in de App Store. De SP CTI Enhancer verbind je telefoonsysteem met SuperOffice CRM Online om zo je klant- en prospect gerichte processen nog verder te optimaliseren.