7 manieren om een succesvolle Customer Experience Strategie te creëren

Lees meer

Optimale CRM is onze passie

Het is ons doel om CRM software te ontwikkelen waarmee elke gebruiker sterke en loyale klantrelaties tot stand kan brengen.

  • De geschiedenis

    Het begon allemaal in 1989 met één idee: het ontwikkelen van software die het leven van verkopers makkelijker zou maken. Het moest zó gebruiksvriendelijk en efficiënt zijn, dat de gebruikers er vrijwillig mee aan de slag zouden gaan, niet omdat ze gedwongen werden. SuperOffice was geboren.

  • Onze benadering van bedrijven en van het leven: met een glimlach

    Bij SuperOffice zijn we oprecht geïnteresseerd in onze klanten en de uitdagingen waar zij iedere dag weer voor staan. Wij weten dat de relatie met de klant belangrijk is en dat goede klantrelaties, mits ze respectvol zijn en onderhouden worden, leiden tot zakelijk succes en groei. Het enige doel van ons bedrijf is het creëren, verbeteren en ondersteunen van optimale CRM.

Maatschappelijke verantwoordelijkheid

Wij geloven dat we het leven eenvoudiger moeten maken voor anderen. Dat moeten we ook doen voor degenen die het minder goed hebben dan wij.

Gedragscode

Bedrijven laten hun sporen achter; we kijken dus goed welke weg we inslaan. We zijn gedreven en positief, maar onze gedragscode nemen we zeer serieus.

Onze waarden

Wij hebben onze waarden niet aan de muur hangen; we dragen ze mee in ons hart! Ze zijn verankerd in onze organisatie; we leven ernaar, elke dag opnieuw.