Een nieuwe manier van communicatie

Live Chat is sneller dan e-mail en efficiënter dan bellen, het is een betere en eenvoudigere manier om met je klanten in contact te komen. Het gebruik van Live Chat verbetert de klantenservice, versterkt de loyaliteit, verhoogt de omzet en zorgt dat je bedrijf zich onderscheid.

SuperOffice live chat

Verhoog omzet

Uit onderzoek blijkt dat klanten eerder geneigd zijn om producten te kopen van een bedrijf dat Live Chat aanbiedt. Installeer de chatwidget op je website en ga met prospects en klanten in gesprek als ze je website bezoeken. Geef snel antwoord op vragen, benut nieuwe verkoopkansen, wijs klanten de weg en geef ze advies over producten of diensten.

Problemen sneller afhandelen

Real-time klantenservice

Waarom zou je klanten laten wachten op antwoord per e-mail terwijl je ze meteen van dienst kunt zijn? Direct knelpunten signaleren of om opheldering vragen via Live Chat om geen tijd te verliezen. Je kunt zelfs links naar nuttige resources en content in het Chatvenster delen met de klant zodat deze daar zelf niet naar hoeft te zoeken.

Volledig geïntegreerd in SuperOffice CRM

Tevreden klanten met Live Chat

Omdat SuperOffice Chat volledig geïntegreerd is met de CRM-oplossing hoeven  klanten niet in herhaling te treden. Alle communicatie met de klant, of dit nu per webformulier, e-mail, telefoon of chat is, wordt op een centrale plaats bewaard toegankelijk voor iedereen. Dit betekent dat iedereen in je bedrijf alle informatie beschikbaar heeft om klanten optimaal te helpen. 

Aanvullende features Personaliseer je live chat

Voeg een foto toe en bepaal hoe, waar en wanneer bezoekers van je website de chatwidget te zien krijgen. Creëer zoveel chatkanalen als je nodig hebt en voeg de chatwidget op eenvoudige wijze toe aan de webpagina's van je keuze.

  • Meldingen

    Met de functie meldingen kun je direct reageren en al je chats beheren. Stel een alarm in voor een nieuwe chat die binnenkomt of als een klant te lang op antwoord wacht.
  • Knowledge Base

    Aan de hand van de vraag van de klant kun je het systeem instellen om direct antwoord te geven vanuit de kennisbank met meest gestelde vragen.
  • Pre en Post Chat formulieren

    Vraag bezoekers vóór het chatten om contactinformatie. Als ze al in je CRM-oplossing staan, kun je de contactinformatie openen die al bekend is om bezoekers beter van dienst te kunnen zijn. Je kunt deze formulieren ook gebruiken om nieuwe verkoopkansen te creëren. Met het formulier voor ná de chat kunnen klanten een kopie van de chat naar hun eigen e-mailadres laten sturen.
  • Off-line formulieren

    Schakel offline formulieren in op je website voor de keren dat je niet beschikbaar bent zodat klanten hun vragen kunnen indienen en antwoord krijgen zodra de medewerkers weer aanwezig zijn.
  • Voorgedefinieerde sjablonen

    Maak voor veel voorkomende verzoeken vooraf sjablonen aan zodat je serviceteam klanten nog sneller van dienst kan zijn.
  • Dashboard

    Houd het aantal chats bij, bewaak de productiviteit van medewerkers en gebruik analytics om te anticiperen op de resources die je nodig hebt om aan de behoeften van de klant te voldoen en de tevredenheid te vergroten.

Test SuperOffice 30 dagen GRATIS