Verbeter de dienstverlening en maak contact met de burgers

SuperOffice CRM maakt een grotere verbinding tussen overheidsinstellingen en de burgers mogelijk. Beheer, faciliteer en automatiseer overheidsinteracties waardoor de klantervaring voor iedereen optimaal is.

immigration-to-norway---udi-0
drammen-kommune-logo-1024x5012x
direktoratet-for-forvaltning-og-konomistyring---dfy-5
ks_sort
giek_sort_vertikal_eng2x

SuperOffice CRM voor de publieke sector

  • Icon

    360 graden burgeroverzicht

    Maak het werk van je overheids-medewerkers efficiënter door hen een 360-graden overzicht van de communicatie met de burgers en andere belangrijke informatie te geven.

  • Icon

    Beter zicht op verzoeken

    Verzoeken en klachten komen binnen via verschillende kanalen. Structureer, categoriseer en prioriteer alle inkomende verzoeken op basis van afdeling, team of type burger.

  • Icon

    Burgerportaal en 24/7 support

    Verkort de wachttijd door een one-stop-shop aan te bieden waar burgers vragen kunnen stellen, direct antwoord kunnen krijgen en de voortgang van hun verzoeken kunnen volgen.

  • Icon

    Integraties

    Integreer met verschillende systemen zodat je de workflows automatiseert, het eenvoudiger maakt om licenties en vergunningen af te geven en het handmatige papierwerk tot een minimum beperkt.

  • Icon

    Cijfers en KPI’s

    Krijg snel een visueel overzicht van hoe goed je verzoeken van burgers verwerkt en afhandelt om het serviceniveau te verbeteren. Maak dashboards om het aantal geopende en gesloten cases te tonen, evenals de respons- en afhandelingstijden.

  • Icon

    Applicaties

    Pas je bestaande registratie- en aanvraagprocedures aan en verbeter ze. Onafhankelijk van het gebruikte kanaal - e-mail, webformulier of klantportaal - verdeelt SuperOffice de verzoeken gelijkmatig over de medewerkers.

Gratis demo

SuperOffice klanten realiseren gemiddeld 16% groei per jaar.

4 reden om aan de slag te gaan met SuperOffice CRM:

  • Prijzen gebaseerd op functies (je betaalt voor wat je gebruikt)
  • Naadloze integratie met Office 365 en G-Suite
  • Toegankelijk op elk apparaat - desktop, mobiel en tablet
  • Onbeperkt aantal bedrijven, contactpersonen, prospects en support tickets

Bekijk SuperOffice CRM in actie

De CRM Buyer’s Guide

Investeren in CRM-software helpt bij het opbouwen en versterken van relaties met prospects en klanten. Ontdek hoe je de juiste oplossing voor jouw bedrijf kiest met onze CRM buyer’s guide.