Wil jij je klanttevredenheid naar een hoger niveau tillen?
Met SuperOffice CRM verhoog je de waarde van je klantrelaties.
KLANTENSERVICE-TOOLS VOOR BEDRIJVEN DIE WILLEN GROEIEN
De sleutel voor bedrijfsgroei ligt in het tevreden houden van je klanten en het nakomen van je afspraken. Met SuperOffice Service krijgen je klantenservice medewerkers een 360 graden beeld van je klanten, verlaag je responstijden en stroomlijn je ondersteunende workflows. Jouw medewerkers kunnen daardoor meer tijd besteden aan de belangrijkste taken: service verlenen die de verwachtingen van je klanten overtreft.

OVERTREF DE VERWACHTINGEN VAN DE KLANT
Bedrijven onderscheiden zich door het verlenen van service. Om een optimale klantervaring te bieden moeten je medewerkers beschikken over de juiste tools en de juiste processen volgen. SuperOffice Service is ontwikkeld om eenvoudig contact op te nemen, de responstijd op vragen tot een minimum te beperken en te zorgen dat klanten altijd de juiste antwoorden krijgen.

WERK SLIMMER MET SUPEROFFICE SERVICE

EEN SET TOOLS VOOR JE SERVICE MEDEWERKERS
Meer weten over de klantenservicetools in SuperOffice CRM?
VERBETER JE KLANTENSERVICE
-
Centraal ticketsysteem
SuperOffice Service heeft een geavanceerd ticketingsysteem, waardoor alle binnenkomende verzoeken op één plek terecht komen, ongeacht waar ze vandaan komen. Iedereen in de organisatie krijgt ook toegang tot tickets, waar en wanneer dat maar nodig is.
-
Verkort responstijd
SuperOffice Service stroomlijnt de wijze waarop je verzoeken van klanten afhandelt. Je kunt verzoeken toewijzen aan een categorie en aan een medewerker, responstijden instellen en escalatieregels definiëren. Zo werk je sneller naar een passende oplossing.
-
Automatische reacties
Ontwikkel je bibliotheek met sjablonen, automatische reacties en antwoorden op veel gestelde vragen in verschillende talen. Dan geven je medewerkers het juiste antwoord en bieden zij de beste oplossing.
-
Inzicht in service
Alle service-gerelateerde gegevens worden opgeslagen in SuperOffice Service – van het type verzoeken en hun frequentie tot afgehandelde tickets en responstijden. Daarom is het eenvoudig om statistische rapporten te maken en prestaties te analyseren. Gebruik deze inzichten om je klantenservice te verbeteren en de klantervaring te verhogen.
-
Contact via chat
Door de chatfunctie toe te voegen aan SuperOffice Service bied je je klanten een extra manier om contact op te nemen. Door de live Chat add-on is er direct contact, kun je de situatie ophelderen en problemen direct oplossen, links naar nuttige inhoud sturen en sterkere relaties opbouwen. Alles om de klantervaring te optimaliseren.
-
Service met AI
Door de inzet van AI kun je tickets analyseren, bied je taalherkenning en sentimentanalyse en kun je aanvragen voorrang geven op basis van hun urgentie. SuperOffice AI maakt ingewikkelde taken simpel, terwijl jij je concentreert op de belangrijkste taak: het opbouwen van sterke en waardevolle relaties.
HELP JE KLANTEN ZICHZELF TE HELPEN
Klanten geven de voorkeur aan online service en selfservice is er hier één van. Vanuit SuperOffice Service kun je uiteenlopende selfservice-opties aanbieden. Via ons Customer Engagement Platform kunnen je klanten inloggen en oplossingen vinden voor de problemen waar zij tegenaan lopen. Verbeter de klanttevredenheid zonder de inzet van medewerkers!

STANDAARD FUNCTIONALITEIT
SuperOffice CRM heeft een reeks standaard functies die voor alle gebruikers beschikbaar zijn. Met deze standaard functies kun je je contactgegevens ordenen, al je gegevens op één plaats bewaren, je taken, documenten en e-mails beheren en – héél belangrijk – sterke klantrelaties opbouwen.
SERVICE-APPS EN INTEGRATIES
Je profiteert niet alleen van de krachtige standaard functies, maar ook van de flexibele ingebouwde aanpassingshulpmiddelen en standaard apps, waarmee je jouw oplossing kunt uitbreiden. Gebruik onze flexibele CRMScript tool voor het maken van specifieke workflows en automatiseringen, of voeg velden toe en maak een aangepaste lay-out, waardoor jouw SuperOffice Service naadloos aansluit bij je werkwijze.

Met SuperOffice Service creëer je transparantie in je organisatie.

Klaar om je klantrelaties naar een hoger niveau te tillen?
We laten graag zien hoe dat in z'n werk gaat. Al ruim 30 jaar helpen wij organisaties bij het optimaliseren van hun service- en supportprocessen en bij het maximaal benutten van hun CRM-oplossing.

Wil je weten wat ons geheim is bij het creëren van uitmuntende klantenservice?
Meld je dan aan bij Thrive with SuperOffice om originele content in jouw inbox te ontvangen, speciaal ontwikkeld om je serviceprocessen te verbeteren en relaties om te zetten in omzet.