Klanttevredenheid naar een hoger niveau tillen
Met SuperOffice CRM verhoog je de waarde van je klantrelaties.
SUPEROFFICE OPTIMALISEERT HET SERVICEPROCES
De sleutel voor bedrijfsgroei ligt in het tevreden houden van je klanten en het nakomen van je afspraken. Met SuperOffice Service krijgen je klantenservice medewerkers een 360 graden beeld van je klanten, verlaag je responstijden en stroomlijn je ondersteunende workflows. Jouw medewerkers kunnen daardoor meer tijd besteden aan de belangrijkste taken: service verlenen die de verwachtingen van je klanten overtreft.
OVERTREF DE VERWACHTINGEN VAN DE KLANT
Bedrijven onderscheiden zich door het verlenen van service. Om een optimale klantervaring te bieden moeten je medewerkers beschikken over de juiste tools en de juiste processen volgen. SuperOffice Service is ontwikkeld om eenvoudig contact op te nemen, de responstijd op vragen tot een minimum te beperken en te zorgen dat klanten altijd de juiste antwoorden krijgen.
WERK SLIMMER MET SUPEROFFICE SERVICE
-
Vragen centraliseren
Archiveer en behandel alle binnenkomende vragen op één plek, zodat er niks verloren gaat
-
Werk efficiënter
Eenvoudig service-aanvragen categoriseren, prioriteren, toewijzen en verwerken
-
Gebruik workflows
Stel automatische beantwoording in en automatiseer processen, dat bespaart tijd
-
Kennisbank
Geef toegang tot een uitgebreide kennisbank bij het beantwoorden van veel gestelde vragen
-
Verbeter processen
Stel vast waar je klanten moeilijkheden ondervinden en verbeter vervolgens je proces
-
Service onderweg
Het maakt niet uit waar je bent, ook onderweg kun je reageren op verzoeken
Bekijk meer over SuperOffice Service
VERBETER JE KLANTENSERVICE
- Centraal ticketsysteem
- Verkort responstijd
- Automatische reacties
- Contact via chat
- Service met AI

STANDAARD FUNCTIONALITEIT
SuperOffice CRM heeft een reeks standaard functies die voor alle gebruikers beschikbaar zijn. Met deze standaard functies kun je je contactgegevens ordenen, al je gegevens op één plaats bewaren, je taken, documenten en e-mails beheren en – héél belangrijk – sterke klantrelaties opbouwen.
Klaar om je klantrelaties naar een hoger niveau te tillen?
We laten graag zien hoe dat in z'n werk gaat. Al ruim 30 jaar helpen wij organisaties bij het optimaliseren van hun service- en supportprocessen en bij het maximaal benutten van hun CRM-oplossing.

Handige downloads
-
De vernieuwde Buyers Guide
Investeren in CRM-software helpt bij het opbouwen en versterken van relaties. Ontdek hoe je de juiste oplossing voor jouw bedrijf kiest.
Download
-
Meer loyale en tevreden klanten?
Wij onderzochten de kwaliteit van de klantenservice bij 1000 bedrijven en delen de uitkomsten graag in ons benchmarkrapport.
Download
-
Klantenservice verbeteren?
Verhoog de reactiesnelheid en verminder de werkdruk met emailsjablonen die de klantenservice ondersteunen.
Download
Benieuwd naar de verhalen van onze klanten?
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en laat je inspireren!