Meld je aan voor Thrive - een reeks speciale content om je relaties te laten groeien

Wil jij je klanttevredenheid naar een hoger niveau tillen?

Met SuperOffice CRM verhoog je de waarde van je klantrelaties.

KLANTENSERVICE-TOOLS VOOR BEDRIJVEN DIE WILLEN GROEIEN

De sleutel voor bedrijfsgroei ligt in het tevreden houden van je klanten en het nakomen van je afspraken. Met SuperOffice Service krijgen je klantenservice medewerkers een 360 graden beeld van je klanten, verlaag je responstijden en stroomlijn je ondersteunende workflows. Jouw medewerkers kunnen daardoor meer tijd besteden aan de belangrijkste taken: service verlenen die de verwachtingen van je klanten overtreft.

OVERTREF DE VERWACHTINGEN VAN DE KLANT

Bedrijven onderscheiden zich door het verlenen van service. Om een optimale klantervaring te bieden moeten je medewerkers beschikken over de juiste tools en de juiste processen volgen. SuperOffice Service is ontwikkeld om eenvoudig contact op te nemen, de responstijd op vragen tot een minimum te beperken en te zorgen dat klanten altijd de juiste antwoorden krijgen.

WERK SLIMMER MET SUPEROFFICE SERVICE

  • Icon

    Vragen centraliseren

    Archiveer en behandel alle binnenkomende vragen op één plek, zodat er niks verloren gaat

  • Icon

    Werk efficiënter

    Eenvoudig service-aanvragen categoriseren, prioriteren, toewijzen en verwerken

  • Icon

    Gebruik workflows

    Stel automatische beantwoording in en automatiseer processen, dat bespaart tijd

  • Icon

    Kennisbank

    Geef toegang tot een uitgebreide kennisbank bij het beantwoorden van veel gestelde vragen

  • Icon

    Verbeter processen

    Stel vast waar je klanten moeilijkheden ondervinden en verbeter vervolgens je proces

  • Icon

    Service onderweg

    Het maakt niet uit waar je bent, ook onderweg kun je reageren op verzoeken

EEN SET TOOLS VOOR JE SERVICE MEDEWERKERS

Meer weten over de klantenservicetools in SuperOffice CRM?

VERBETER JE KLANTENSERVICE

HELP JE KLANTEN ZICHZELF TE HELPEN

Klanten geven de voorkeur aan online service en selfservice is er hier één van. Vanuit SuperOffice Service kun je uiteenlopende selfservice-opties aanbieden. Via ons Customer Engagement Platform kunnen je klanten inloggen en oplossingen vinden voor de problemen waar zij tegenaan lopen. Verbeter de klanttevredenheid zonder de inzet van medewerkers!

STANDAARD FUNCTIONALITEIT

SuperOffice CRM heeft een reeks standaard functies die voor alle gebruikers beschikbaar zijn. Met deze standaard functies kun je je contactgegevens ordenen, al je gegevens op één plaats bewaren, je taken, documenten en e-mails beheren en – héél belangrijk – sterke klantrelaties opbouwen.

SERVICE-APPS EN INTEGRATIES

Je profiteert niet alleen van de krachtige standaard functies, maar ook van de flexibele ingebouwde aanpassingshulpmiddelen en standaard apps, waarmee je jouw oplossing kunt uitbreiden. Gebruik onze flexibele CRMScript tool voor het maken van specifieke workflows en automatiseringen, of voeg velden toe en maak een aangepaste lay-out, waardoor jouw SuperOffice Service naadloos aansluit bij je werkwijze.

Succesverhaal

Met SuperOffice Service creëer je transparantie in je organisatie.

Ed van den Hout   Luxaflex

Klaar om je klantrelaties naar een hoger niveau te tillen?

We laten graag zien hoe dat in z'n werk gaat. Al ruim 30 jaar helpen wij organisaties bij het optimaliseren van hun service- en supportprocessen en bij het maximaal benutten van hun CRM-oplossing.

 

 

  • Icon

    De vernieuwde Buyers Guide

    Investeren in CRM-software helpt bij het opbouwen en versterken van relaties. Ontdek hoe je de juiste oplossing voor jouw bedrijf kiest.

  • Icon

    Meer loyale en tevreden klanten?

    Wij onderzochten de kwaliteit van de klantenservice bij 1000 bedrijven en delen de uitkomsten graag in ons benchmarkrapport.

  • Icon

    Klantenservice verbeteren?

    Verhoog de reactiesnelheid en verminder de werkdruk met emailsjablonen die de klantenservice ondersteunen.

Wil je weten wat ons geheim is bij het creëren van uitmuntende klantenservice?

Meld je dan aan bij Thrive with SuperOffice om originele content in jouw inbox te ontvangen, speciaal ontwikkeld om je serviceprocessen te verbeteren en relaties om te zetten in omzet.