Meld je aan voor onze nieuwsbrief en laat je inspireren!

Klanttevredenheid naar een hoger niveau tillen

Met SuperOffice CRM verhoog je de waarde van je klantrelaties.

SUPEROFFICE OPTIMALISEERT HET SERVICEPROCES

De sleutel voor bedrijfsgroei ligt in het tevreden houden van je klanten en het nakomen van je afspraken. Met SuperOffice Service krijgen je klantenservice medewerkers een 360 graden beeld van je klanten, verlaag je responstijden en stroomlijn je ondersteunende workflows. Jouw medewerkers kunnen daardoor meer tijd besteden aan de belangrijkste taken: service verlenen die de verwachtingen van je klanten overtreft.

OVERTREF DE VERWACHTINGEN VAN DE KLANT

Bedrijven onderscheiden zich door het verlenen van service. Om een optimale klantervaring te bieden moeten je medewerkers beschikken over de juiste tools en de juiste processen volgen. SuperOffice Service is ontwikkeld om eenvoudig contact op te nemen, de responstijd op vragen tot een minimum te beperken en te zorgen dat klanten altijd de juiste antwoorden krijgen.

WERK SLIMMER MET SUPEROFFICE SERVICE

  • Icon

    Vragen centraliseren

    Archiveer en behandel alle binnenkomende vragen op één plek, zodat er niks verloren gaat

  • Icon

    Werk efficiënter

    Eenvoudig service-aanvragen categoriseren, prioriteren, toewijzen en verwerken

  • Icon

    Gebruik workflows

    Stel automatische beantwoording in en automatiseer processen, dat bespaart tijd

  • Icon

    Kennisbank

    Geef toegang tot een uitgebreide kennisbank bij het beantwoorden van veel gestelde vragen

  • Icon

    Verbeter processen

    Stel vast waar je klanten moeilijkheden ondervinden en verbeter vervolgens je proces

  • Icon

    Service onderweg

    Het maakt niet uit waar je bent, ook onderweg kun je reageren op verzoeken

Bekijk meer over SuperOffice Service

VERBETER JE KLANTENSERVICE

  • Centraal ticketsysteem
  • Verkort responstijd
  • Automatische reacties
  • Contact via chat
  • Service met AI

STANDAARD FUNCTIONALITEIT

SuperOffice CRM heeft een reeks standaard functies die voor alle gebruikers beschikbaar zijn. Met deze standaard functies kun je je contactgegevens ordenen, al je gegevens op één plaats bewaren, je taken, documenten en e-mails beheren en – héél belangrijk – sterke klantrelaties opbouwen.

Klaar om je klantrelaties naar een hoger niveau te tillen?

We laten graag zien hoe dat in z'n werk gaat. Al ruim 30 jaar helpen wij organisaties bij het optimaliseren van hun service- en supportprocessen en bij het maximaal benutten van hun CRM-oplossing.

 

 

Benieuwd naar de verhalen van onze klanten?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en laat je inspireren!