Meld je aan voor Thrive - een reeks speciale content om je relaties te laten groeien

EEN PLATFORM OM JE WINST TE VERHOGEN

Succesvolle bedrijven hebben hetzelfde doel –meer omzet en groei realiseren. Om die doelen te bereiken, grijpen zij elke klantrelatie aan als een nieuwe kans. Met SuperOffice CRM zet jij jouw prospect- en klantgegevens om in concrete acties en bereik je jouw doelen. SuperOffice CRM geeft je medewerkers direct toegang tot alle klantgerelateerde informatie door klantgegevens aan elkaar te koppelen en workflows te optimaliseren. Aan de hand daarvan bouwen ze sterke relaties op en kunnen ze doelgericht actie ondernemen om de omzet te verhogen.

BASEER JE BUSINESS OP MENSEN

SuperOffice CRM biedt je het platform dat je nodig hebt om de kloof tussen klantgegevens en omzet te overbruggen. Het helpt je ook beter om te gaan met je klantinteracties door je klanten centraal te stellen en meer te doen met je tijd, data en middelen.

EEN PLATFORM OM DUURZAME RELATIES OP TE BOUWEN

  • Icon

    Gedeelde weergave

    SuperOffice CRM geeft iedereen in jouw organisatie een totaaloverzicht van alle activiteiten en communicatie met klanten. De samenwerking tussen medewerkers verloopt daardoor soepeler dan ooit.

  • Icon

    Procesondersteuning

    SuperOffice CRM ondersteunt alle belangrijke verkoop-, marketing- en klantenservice-processen: je kunt alles afstemmen op de customer journey van je product of dienstverlening.

  • Icon

    Flexibel systeem

    Afhankelijk van je behoeften, kun je kiezen voor één of meerdere producten, verkoop, marketing of service. SuperOffice CRM is flexibel inzetbaar en eenvoudig uit te breiden als jouw organisatie groeit.

  • Icon

    Ingebouwde intelligentie

    SuperOffice CRM is uitgerust met AI-functionaliteit die je medewerkers helpt om meer te doen met klant- en prospectgegevens, door sneller te handelen, beter te communiceren en meer omzet te genereren.

  • Icon

    Customer Engagement

    SuperOffice CRM biedt een Customer Engagement Platform dat bestaat uit verschillende tools voor het bouwen van self-service opties voor je klanten. Dit zorgt ervoor dat je 24/7 geweldige klantervaringen levert.

  • Icon

    Persoonlijke productiviteit

    SuperOffice CRM biedt efficiënte werk tools voor medewerkers met klantcontact om hun dagelijkse, terugkerende taken uit te voeren, hun productiviteit te verhogen en samen te werken met collega's.

ELKE RELATIE IS EEN KANS

Benieuwd hoe je met SuperOffice CRM elke klantrelatie omzet in een zakelijke kans?

AANPASSEN. INTEGREREN. UITBREIDEN.

Elk bedrijf is uniek, daarom moeten de oplossingen die je kiest aansluiten bij jouw behoeften. Wij stemmen SuperOffice CRM af op jouw bedrijfsprocessen, zodat je kunt werken met de tools die je al hebt. Wij leveren een aantal apps en integraties waarmee je jouw verkoop-, marketing- en serviceprocessen kunt inzetten op jouw werkwijze. En als je organisatie groeit, kun je onze CRM-oplossing uitbreiden en afstemmen op je veranderende behoeften.

 

RUIM 30 JAAR CRM EXPERTISE

SuperOffice ondersteunt al meer dan drie decennia Europese organisaties bij hun groei en succes. Dat is waarom onze klanten ons zo hoog waarderen:

Met SuperOffice CRM zet je relaties om in omzet.

  • Icon

    De vernieuwde CRM Buyers Guide

    Investeren in CRM-software helpt bij het opbouwen en versterken van relaties. Ontdek hoe je de juiste oplossing voor jouw bedrijf kiest.

  • Icon

    Opbouwen van winstgevende relaties

    Het opbouwen van een relatie met klanten vereist planning en vooruit denken. Dit klantenplan vormt de basis voor groei van elke organisatie.

  • Icon

    Omzet verhogen met sales KPI's

    Bedrijven verhogen hun omzet met 12% door het verbeteren van hun verkoopproces. Wij delen drie geheimen hoe je dit kunt realiseren.

Benieuwd naar de verhalen van bedrijven die wij de afgelopen 30+ jaren hebben geholpen?

Meld je aan voor Thrive with SuperOffice en ontvang originele content in jouw inbox, speciaal ontwikkeld om relaties te laten groeien.