Wat is GDPR en wat betekent dit voor je bedrijf?

Lees meer

Implementatie plannen voor een succesvolle start van de CRM-oplossing

SuperOffice CRM biedt je de beste oplossing klanten te vinden, te scoren en te behouden. Zorg ervoor dat je het meeste uit deze oplossing haalt door gebruik te maken van onze ervaringen bij meer dan 10000 implementaties bij bedrijven die jullie voorgingen.

Stap 1 Configureren

De eerste stap is om je te helpen de CRM-oplossing te configureren op basis van de geselecteerde gebruikersplannen ter ondersteuning van de verschillende rollen binnen het bedrijf. Wij helpen je om bedrijven, contacten, activiteiten, sjablonen, evenals marketing-, verkoop- en serviceprocessen, op basis van onze best practices te configureren.

Stap 2 Importeren

Een CRM-oplossing biedt je de mogelijkheid alle relevante klantinformatie op één centrale plaats te verzamelen. In deze stap helpen wij je om de juiste gegevens te importeren in je CRM-oplossing.

Stap 3 Trainen

Om een ​​goede start te maken en succesvol te zijn, is het belangrijk om je team te trainen. We trainen je team in het gebruik van alle CRM basisfunctionaliteiten en hoe je het systeem kunt beheren. Afhankelijk van het type gebruikersplan dat is geselecteerd, zijn er aparte trainingen voor Standaard CRM, Marketing, Verkoop en Service-gebruikers.

Stap 4 Go Live

In deze stap helpen en coachen we jouw team om aan de slag te gaan met de nieuwe CRM-oplossing. Bij de start blijken gebruikers vaak vragen te hebben. Wij zijn hierbij aanwezig om direct een ​​helpende hand te bieden en te zorgen voor een vliegende start.

Door gebruik te maken van een Startup plan, hebben wij veel tijd kunnen besparen bij het implementeren van onze CRM oplossing.
Fredrik Rørstad Lillegraven , CEO, iStage Entertainment AS