Ons ‘Remote Service Package’ helpt je om op afstand jouw klanten de juiste service te bieden.

Implementatie plannen voor een succesvolle start

SuperOffice CRM biedt je de beste oplossing om klanten te vinden, binnen te halen en te behouden. Zorg ervoor dat je het meeste uit de oplossing haalt door gebruik te maken van onze ervaring die we hebben opgedaan bij meer dan 10000 implementaties bij bedrijven die jullie voorgingen.

SuperOffice Implementatie Methode

Alle consultancy diensten die we bieden, zijn op basis van onze implementatiemethode. Deze methode is tot stand gekomen na jarenlange ervaring met het installeren van SuperOffice CRM en voorziet in de verschillende behoeften en wensen van onze klanten.

  • 1

    Workflow/proces

    Samen werken wij aan een analyse van jullie bestaande processen en activiteiten zodat wij die kunnen ondersteunen met SuperOffice. Wellicht ontdekken en definiëren wij ook nieuwe processen om jouw bedrijf productiever en efficiënter te maken.

  • 2

    Configureren

    In deze fase helpen wij je bij het configureren van het CRM-systeem op basis van de gebruikersplannen die jouw organisatie gebruikt. Tijdens de configuratie kijken we naar bedrijven, contacten, activiteiten en sjablonen. De configuratie is uiteraard gebaseerd op de processen die zijn gedefinieerd ten tijden van de bedrijfsanalyse.

  • 3

    Importeren

    Een CRM oplossing biedt je de mogelijkheid om alle relevante klantinformatie op één centrale plaats te verzamelen. In deze stap helpen wij je om de juiste gegevens te importeren in je CRM oplossing.

  • 4

    Trainen

    Om een ​​goede start te maken en succesvol te zijn, is het belangrijk om medewerkers te trainen. We trainen je team in het gebruik van alle CRM basisfunctionaliteiten en hoe je het systeem kunt beheren. Afhankelijk van het type gebruikersplan dat is geselecteerd, zijn er aparte trainingen voor Standaard CRM, Marketing, Verkoop en Service-gebruikers.

  • 5

    Go Live

    In deze stap helpen en coachen we jouw team om aan de slag te gaan met de nieuwe CRM-oplossing. Bij de start blijken gebruikers vaak vragen te hebben. Wij zijn altijd bereid om direct een ​​helpende hand te bieden en te zorgen voor een vliegende start.

Succesverhaal

De Formuledesk is het eerste aanspreekpunt voor de Profile vestigingen.

Yvette Gelderblom   Profile International