Download onze nieuwe CRM Buyer's Guide 2024

Download onze nieuwe CRM Buyer's Guide 2024

creër een uitstekende klantervaring EN REALISEER WINSTGEVENDE KLANTRELATIES

HET PLATFORM WAARBIJ KLANTEN OP DE EERSTE PLAATS STAAN

B2B-kopers en -klanten communiceren met je organisatie via verschillende contactmomenten en het klanttraject is complexer dan ooit tevoren. Je moet proactief zijn en vooruit lopen op huidige en toekomstige behoeften van je klanten. Dit is alleen mogelijk als al je medewerkers en processen perfect op elkaar zijn afgestemd.

SuperOffice CRM is het platform waarmee verkoop-, marketing- en service medewerkers zich kunnen focussen op het creëren van uitstekende klantervaringen die cruciaal zijn voor het opbouwen van langdurige, winstgevende relaties.

SuperOffice CRM geeft je een 360-graden overzicht van al je klanten. Zo kunnen je medewerkers inspelen op de interesses van de klant, de aankoophistorie bekijken en nog veel meer. Verder heb je toegang tot een breed scala aan tools voor procesoptimalisatie, AI en automatisering.

SuperOffice CRM wordt ook geleverd met een ingebouwd Customer Engagement Platform (CEP). Dit registreert elke interactie in elk kanaal met elke klant, zodat je in realtime kunt communiceren op basis van de activiteiten van de klant - en zelfs de meest veeleisende verwachtingen kunt overtreffen.

WIJ HELPEN JE GRAAG BIJ HET VERBETEREN VAN DE KLANTERVARING

Al meer dan 30 jaar leveren wij Europese bedrijven CRM oplossingen waarmee onze klanten uitblinken in het creëren van uitstekende klantervaringen. Wij laten je graag zien hoe CRM je kan helpen je klanten op de eerste plaats te zetten.