Download onze nieuwe CRM Buyer's Guide 2024

Download onze nieuwe CRM Buyer's Guide 2024

Omschrijving oplossing:

Binnen organisaties worden er jaarlijks duizenden afspraken gehouden met relaties. Steeds vaker gebeurd dit digitaal, maar ook fysieke meetings houden hun waarde. Vaak heb je maar kort de tijd om belangrijke notities en afspraken uit deze meetings vast te leggen. Zeker wanneer je onderweg bent is dit een grote uitdaging. En dat is jammer, aangezien hier belangrijke (commerciële) informatie verloren gaat binnen organisaties.

Wanneer je een bezoek of gespreksverslag binnen SuperOffice wil vastleggen kan dit in een activiteitenvenster of een word document. Dit vergt enige handelingen aangezien je voor het aanmaken van een notitie, verkoopkans en opvolgingstaken meerdere schermen moet openen. Zowel op mobiel als op de desktop kost dit tijd en handmatig werk. Dit kan efficiënter, directer en met minder fouten.

Met deze oplossing, een kant-en-klaar pakket, vul je vanuit één formulier de besproken informatie in, maak jee een verkoopkans aan en worden acties direct uitgezet. De oplossing werkt zowel op je mobiele telefoon als achter de desktop. Dus ook als je onderweg bent ben je verzekert van een efficiënte verslaglegging. 

Benodigde Software licenties​

  • Icon

    Forms

    Met behulp van formulieren is de oplossing ingericht. Dit geeft ​ de oplossing flexibiliteit en maakt het responsive voor mobiele ​ weergave. Forms is beschikbaar in een aparte licentie, maar is ​ ook onderdeel van het marketing platform.​ (EURO 58,81 per maand)​

  • Icon

    Dev. tools

    Met behulp van development tools worden gegevens die ingevuld ​ worden in deze oplossing direct weggeschreven op de juiste plek. ​ Het maakt het mogelijk om te werken met scripting, wat ervoor ​ zorgt dat er geen handmatige acties benodigd zijn en worden ​ gevraagd van de gebruiker. (EURO 73,54 per maand)​

Beheer van de oplossing

De oplossing bestaat uit standaard software elementen van SuperOffice, maar wordt door een consultant geconfigureerd en bevat enkele scripts. Deze scripts worden niet ondersteund door de basis support van SuperOffice. Wijzigingen of aanvullingen in de oplossing kunnen door een consultant (tegen betaling) worden uitgevoerd. Bij een storing of onjuiste werking van de oplossing, waarbij SuperOffice dit aangerekend kan worden, dan zullen wij de oplossing herstellen binnen redelijke termijn. 

Beheer wat door de klant kan worden uitgevoerd:
- Lijstitems binnen het formulier zijn aanpasbaar in de beheerdersmodule 
  van SuperOffice nadat je dit hebt gewijzigd zal dit binnen 24 uur 
  zichtbaar zijn. 
- Het aanpassen van benamingen van velden.

Specifieke wensen?
Wil je andere zaken toevoegen of wijzigen, dan in deze basisoplossing wordt vermeld, dan kan dit in overleg met de consultant worden besproken. Wij zullen dan een inschatting maken van werkzaamheden en kosten. Zo zijn er ook mogelijkheden om bijvoorbeeld een nieuw project of serviceticket te starten vanuit dit verslag. Ook kunnen we er bijvoorbeeld voor zorgen dat je meerdere taken uit kunt zetten bij collega’s. 

Benodigde Consultancy werkzaamheden

Fixed Price EUR 2.496     
De consultant zorgt voor de implementatie van deze oplossing. Hij draagt 
zorg dat de oplossing zowel beschikbaar komt in het zijpaneel in SuperOffice 
en raadpleegbaar is via de SuperOffice Mobile app. Het basispakket bestaat 
uit:

  • Vastleggen van tekstueel bezoekverslag bij bedrijf/persoon.
  • Vastleggen van bedrijfsinteresses óf contactpersoonsinteresses​.
  • ​Vastleggen verkoopkans met kenmerken
  • Vastleggen van een follow-up activiteit voor jezelf
  • Vastleggen van een follow-up activiteit voor een collega​​

Impressies van de mobiele CRM-client