Word een klantenservice-superheld

Bied geweldige ervaringen

Met SuperOffice Service maak je superhelden van je klantenservice medewerkers en zie je alle klantinteracties op één plek. Hiervoor heb je één uniforme tool die je klanten helpt op hun customer journey met jouw organisatie geweldig te maken.  

Zo werkt het:

Voor je medewerkers

  • Je hoeft naar verschillende systemen om factuur-,- of bestelinformatie te vinden; je hebt ze allemaal op één plek met slechts een paar klikken
  • Je hoeft niet meer naar divers schermen te schakelen dankzij de interface die is ontworpen voor persoonlijke productiviteit
  • Er gaat geen verzoek meer verloren in gedeelde inboxen
  • De klant ervaart een soepele klantervaring 

Voor jouw klanten

  • Je hoeft je vraag niet te herhalen bij verschillende mensen in dezelfde organisatie
  • Je profiteert van een snelle reactie voor je verzoek
  • Jij staat aan het roer als het gaat om het communicatiekanaal – of het nu gaat om chat, e-mail, sociale media of een webformulier
  • Directe toegang tot zelfservice/FAQ – wanneer je maar wilt

Voor jouw organisatie

  • Krijg een 360 graden beeld van alle klantcontactmomenten – van lead tot verkoop tot aftersales
  • Bespaar kosten door één platform dat alle communicatie verbindt
  • Behoud klanten en verkoop meer – want tevreden klanten betekent meer omzet
  • Lever service die de verwachtingen van je klanten overtreft

“SuperOffice Service verhoogt onze klanttevredenheid en zorgt ervoor dat wij groeien. 

Thijs Bus, Customer Data Manager 

EEN TRANSPARANTE TOOL VOOR HET HELE TEAM

SuperOffice CRM verenigt medewerkers met één doel: het opbouwen van langdurige relaties. Stel je voor dat alle belangrijke klantgegevens op één plek verzameld zijn en dat de verkoop-, marketing- en serviceprocessen volledig geïntegreerd en gestroomlijnd zijn. Je medewerkers zijn klantgericht, altijd op de hoogte en lopen voorop!

WORD EEN KLANTENSERVICE SUPERHELD

Met SuperOffice Service maak je superhelden van je klantenservice medewerkers en zie je alle klantinteracties op één plek.

In a 1:1 video meeting, bespreken wij samen:

  • Je unieke groeistrategieën en bedrijfsdoelstellingen
  • Introductie van SuperOffice Service
  • Volgende stappen in de CRM journey