superoffice crm
Het hebben van een goede relatie met je klant verhoogt de klanttevredenheid en verlaagt de churn. Met de krachtige CRM functionaliteit van SuperOffice kun je jouw contactgegevens ordenen, al jouw data op één plaats bewaren en jouw taken, documenten en e-mails beheren. Dit alles stelt je in staat om de klant zo goed mogelijk te helpen en leidt tot een betere klantrelatie.
Alles wat je nodig hebt om meer orders te sluiten
-
Houd al jouw verkoopactiviteiten bij
-
Maak en beheer offertes met één klik
-
Nauwkeurige voorspellingen en beheer van forecast
Fantastische CRM functionaliteiten
Orden jouw contacten, werk samen met je team waardoor managen eenvoudig wordt.
- Bedrijfs- en contactmanagement
- Agenda- en activiteitenbeheer
- Documenten, emails en mailings

TOP-RATED CRM-SOFTWARE. VAN ECHTE KLANTEN
SuperOffice ontvangt positieve feedback op alle belangrijke beoordelingsplatforms. Op basis van meer dan 350 beoordelingen scoort SuperOffice CRM hoog op het gebied van gebruiksvriendelijkheid, gebruiksgemak en klantenservice.

-
Een team van CRM experts
Elke implementatie begint met duidelijke doelstellingen voor succes. Samen met jou zorgen we ervoor dat de CRM-oplossing jouw manier van werken ondersteunt en de strategische ambities waarmaakt.
Lees meer
-
Online training voor medewerkers
Je vindt hier een breed scala aan onderwerpen met betrekking tot updates van nieuwe functionaliteit, evenals richtlijnen over hoe je het meeste uit SuperOffice CRM haalt. Of je nu een verkoop-, marketing-, of servicemedewerker bent, we inspireren je.
Lees meer
-
Hulp binnen handbereik
Blader door onze uitgebreide documentatie en online bronnen om antwoorden op je vragen te vinden. Kies uit producttips, FAQ's, how-to-video's, artikelen en nog veel meer.
Lees meer
Onboarding services
Het implementeren van een CRM oplossing heeft impact op de manier van werken voor de hele organisatie. Wij begeleiden, trainen en ondersteunen je hier graag bij. Wat je ook nodig hebt, wij staan voor je klaar.
