7 manieren om een succesvolle Customer Experience Strategie te creëren

Lees meer
  • We willen OPRECHT zijn bij alles wat we doen

    U moet weten wat u van ons kunt verwachten en we willen onze beloften nakomen. Wij zijn altijd open en transparant. U hoort het van ons als er problemen zijn, net zoals we u het goede nieuws laten weten.

  • We streven er altijd naar EERLIJK te zijn

    Soms stellen we een bestaande situatie aan de kaak; we vertellen u dan hoe wij erover denken. Maar nooit grof of onbeleefd, en we zouden u nooit voorliegen. Als we iets belangrijk vinden, is het waarschijnlijk ook belangrijk voor u. Daarom zijn we open tegenover u als we problemen zien, maar ook als er goed nieuws is.

  • Wij geloven in VRIENDELIJKHEID tegenover iedereen met wie we te maken hebben

    CRM gedijt bij relaties, en relaties gedijen bij vriendelijkheid. Vriendelijkheid wil zeggen: open zijn tegenover anderen, risico’s nemen door een relatie met hen aan te gaan. Voor ons betekent het ook nieuwsgierig zijn, hartelijk en uitnodigend tegenover mensen die we niet goed kennen.

  • Tenslotte - Wij zijn er om zaken EENVOUDIGER te maken

    De kern van SuperOffice, datgene wat ons elke ochtend inspireert om op te staan, is het feit dat wij er zijn om de dingen EENVOUDIGER te maken! Het vereenvoudigen van uw taken, processen, projecten, van uw werk, dat is wat ons allen motiveert om hard te werken, iedere dag opnieuw. We zijn ons ervan bewust dat uw succes ons succes is; als het simpel is voor u, is het ook simpel voor ons.