Wat is GDPR en wat betekent dit voor je bedrijf?

Lees meer
  • We willen OPRECHT zijn bij alles wat we doen

    Je moet weten wat je van ons kunt verwachten en we willen onze beloften nakomen. Wij zijn altijd open en transparant. Je hoort het van ons als er problemen zijn, net zoals we je goed nieuws laten weten.

  • We streven er altijd naar EERLIJK te zijn

    Soms stellen we een bestaande situatie aan de kaak; we vertellen je dan hoe wij erover denken. Maar nooit grof of onbeleefd en we liegen je niet voor. Als we iets belangrijk vinden, is het waarschijnlijk ook belangrijk voor jou. Daarom zijn we open tegenover je als we problemen zien, maar ook als er goed nieuws is.

  • Wij geloven in VRIENDELIJKHEID tegenover iedereen met wie we te maken hebben

    CRM gedijt bij relaties, en relaties gedijen bij vriendelijkheid. Vriendelijkheid wil zeggen: open zijn tegenover anderen, risico’s nemen door een relatie met hen aan te gaan. Voor ons betekent het ook nieuwsgierig zijn, hartelijk en uitnodigend tegenover mensen die we niet goed kennen.

  • Tenslotte - Wij zijn er om zaken EENVOUDIGER te maken

    De kern van SuperOffice, datgene wat ons elke ochtend inspireert om op te staan, is het feit dat wij er zijn om de dingen EENVOUDIGER te maken! Het vereenvoudigen van taken, processen, projecten, van jouw werk, dat is wat ons allen motiveert om hard te werken, iedere dag opnieuw. We zijn ons ervan bewust dat jouw succes ons succes is; als het simpel is voor jou, is het ook simpel voor ons.