CRM voor groei bedrijfsresultaat en hoger rendement

Het is bewezen dat CRM de bedrijfsresultaten positief beinvloed. Stelt u zich eens voor dat uw verkopers 120 extra orders realiseren per jaar. Als u gemiddelde orderwaarde 2.000 euro is, betekent dit 240.000 euro extra omzet per jaar. Wat zou de impact van CRM zijn voor uw organisatie?

Onze klanten ervaren deze resultaten

Omzetstijging

SuperOffice CRM zorgt voor een substantiële omzetstijging.
2015 SuperOffice Customer Benchmark report

Verkoopproductiviteit

"Meer rendement op interne uren na de implementatie van SuperOffice CRM”
Vekoma Rides

Efficiency verbetering

"Door de uniforme manier van werken hebben wij onze efficiency verbeterd”
Van der Windt Verpakking

CRM verhoogt omzet Waarom hebben verkopers CRM nodig?

Als verkoper is het een uitdaging om meer en sneller te verkopen. Elke dag moet u een aantal activiteiten doen en het is niet eenvoudig om tijd te vinden en u te richten op het verkoopproces. 

Verkopen is een vak maar wat als er nieuwe manieren zijn om u daarbij te helpen?

SuperOffice CRM calculator Wat is uw mogelijke omzetstijging?

Hoeveel stijgt uw omzet wanneer u SuperOffice CRM implementeert.

Bereken de waarde

Contact

Ieder bedrijf is uniek. Laten we uw specifieke situatie eens nader bekijken om te zien welke impact CRM heeft voor uw organisatie.

Vul onderstaand uw gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Uw privacy is belangrijk voor ons. Wij delen uw persoonlijke gegevens met niemand.

GENEREER MEER OMZET Test SuperOffice 30 dagen GRATIS

Vraag nu een 30 dagen free trial aan en ervaar hoe SuperOffice CRM u kan helpen bij het verhogen van uw omzet en het verbeteren van uw productiviteit.

Free trial

11.000 tevreden klanten en nog steeds groeiende