Betrouwbaar Met SuperOffice versterken duizenden bedrijven hun klantrelaties, elke dag opnieuw

Gedreven door enthousiasme voor relatiebeheer ontwikkelen wij CRM software die al meerdere malen bekroond is. SuperOffice is opgericht in 1990 en was één van de eerste CRM-leveranciers op de markt. Daardoor zijn we de meest ervaren CRM-aanbieder van Europa.

In ruim 25 jaar hebben meer dan 6000 bedrijven met behulp van onze expertise met succes CRM geïmplementeerd in hun organisatie. Hierdoor automatiseren ze hun bedrijfsprocessen, bieden ze een betere klantervaring en verhogen ze de omzet.

Gratis demo aanvragen

Gebruikersvriendelijk Kies het CRM systeem dat rekening houdt met de gebruikers

Een CRM systeem werkt alleen als medewerkers het ook gebruiken. Wij zijn er trots op dat onze CRM software toegankelijk is en toegevoegde waarde biedt voor alle gebruikers. Wij voegen niet voortdurend meer functies toe, maar proberen ons product juist eenvoudiger te maken. Een gebruiksvriendelijke CRM oplossing maken, dat is de kern van ons ontwerpproces. Het is zelfs zo dat 95% van onze klanten SuperOffice CRM kiest omdat het zo gemakkelijk in het gebruik is!

 

De agendaplanning, de gespreksverslagen, de e-mails, de overzichten, alles is aan elkaar gekoppeld en op simpele wijze terug te vinden.
Jan Baljeu, Directeur Friesland Lease
Wij vertrouwen volledig op de service en kwaliteit van SuperOffice in de toekomst.
Pieter Gielen, ICT Manager Benelux Dräger Nederland

Schaalbaar Geen limiet op aantal ingevoerde bedrijven

Je groeiambities mogen niet gehinderd worden door beperkingen. Daarom heeft SuperOffice CRM geen enkele limiet. Of je nu 100 klanten opslaat of een miljoen, de prijs die je betaalt per gebruiker blijft altijd hetzelfde.

SuperOffice maakt het verschil in communicatie en service naar onze klanten en hier plukken wij dagelijks de vruchten van.
Patrick Koene, Manager Atelier Michel Koene
Met SuperOffice kunnen wij onze klanten optimaal bedienen en bouwen wij de jarenlange relatie met onze klanten eenvoudig uit. Het levert ons een efficiency verbetering van 20% op.
Henk Duijst, Manager Customer Service Imeko Dairy Products

Mobiliteit Overal toegang

Of je nu onderweg bent, op afstand werkt of op kantoor, SuperOffice CRM is altijd toegankelijk in de cloud (webbased) en via smartphone en tablet (Android en iOS).

Met een bereikbaarheid van 99% heb je altijd en overal toegang tot de database van SuperOffice CRM. Als je een afspraak wilt inplannen, een nieuwe activiteit wilt registreren of een document wilt versturen, hoef je er dus niet meer aan te denken dat je je collega’s op de hoogte moet brengen. Iedereen heeft de beschikking over up-to-date informatie.

Door de uniforme manier van werken heeft Van der Windt Verpakking haar efficiency met minimaal 10% verbeterd.
Ibo Boekestijn, Hoofd Automatisering Van der Windt

Flexibiliteit Configureer CRM zodat het de bedrijfsprocessen ondersteunt

SuperOffice CRM is superflexibel. Je kunt het configureren, zodat het precies aansluit bij wat jouw bedrijf nodig heeft en jouw manier van zakendoen ondersteunt!

Je kunt de lay-out, de functies, de velden en de voorkeuren van het systeem aanpassen en de belangrijkste processen automatiseren, zonder dat er IT-kennis voor nodig is.

Met SuperMacros heb je toegang tot vooraf gedefinieerde werkprocessen en triggers om essentiële verkoop-, marketing-, service en administratieve processen te automatiseren en de productiviteit te verhogen.

SuperOffice heeft ervoor gezorgd dat alle data op een efficiënte manier beschikbaar is zodat iedere afdeling de juiste informatie heeft om de klant goed van dienst te kunnen zijn.
Johan Schotanus, Directeur CBG Connect

Integratie Integreert met zakelijke apps

Of je nu werkt met klanten of prospects, e-mails, facturen of documenten, alles staat centraal in het zakelijke leven.

Met de naadloze integratie van Office 365, Outlook en Gmail kun je je bestaande werkroutine handhaven, met als extra voordeel dat alle correspondentie direct in SuperOffice CRM wordt gearchiveerd.

De integratie van Office-applicaties en Office 365 is meer dan perfect. Je kunt Outlook blijven gebruiken zoals je altijd deed; toch worden je e-mails opgeslagen in SuperOffice CRM, gelinkt aan de juiste klant en het juiste project.
Marcel Spapens, Directeur trainXpert

Gratis demo op maat