
Met SuperOffice versterken duizenden bedrijven hun klantrelaties, elke dag opnieuw
Gedreven door enthousiasme voor relatiebeheer ontwikkelen wij CRM software die al meerdere malen bekroond is. SuperOffice is opgericht in 1990 en was één van de eerste CRM-leveranciers op de markt. Daardoor zijn we de meest ervaren CRM-aanbieder van Europa.
In ruim 25 jaar hebben meer dan 6000 bedrijven met behulp van onze expertise met succes CRM geïmplementeerd in hun organisatie. Hierdoor automatiseren ze hun bedrijfsprocessen, bieden ze een betere klantervaring en verhogen ze de omzet.
Kies het CRM systeem dat rekening houdt met de gebruikers
Een CRM systeem werkt alleen als medewerkers het ook gebruiken. Wij zijn er trots op dat onze CRM software toegankelijk is en toegevoegde waarde biedt voor alle gebruikers. Wij voegen niet voortdurend meer functies toe, maar proberen ons product juist eenvoudiger te maken. Het bieden van een gebruiksvriendelijke CRM oplossing, dat is de kern van ons ontwerpproces. Het is zelfs zo dat 95% van onze klanten SuperOffice CRM kiest omdat het zo gemakkelijk in het gebruik is!

Service in de taal die jij spreekt
We streven er altijd naar om een hechte, persoonlijke relatie met onze klanten aan te gaan. Daarom ondersteunen wij je bij alle uitdagingen of vragen die je hebt.
Onze interne specialisten en partners kennen jouw branche, jouw doelgroep en jouw zakelijke omgeving én ze spreken jouw taal!
Geen limiet op aantal ingevoerde bedrijven
Je groeiambities mogen niet gehinderd worden door beperkingen. Daarom heeft SuperOffice CRM geen enkele limiet. Of je nu 100 klanten opslaat of een miljoen, de prijs die je betaalt per gebruiker blijft altijd hetzelfde.

Betaal alleen voor de functies die je gebruikt
Waarom zou je betalen voor functies die je niet gebruikt? Met onze flexibele tarieven betaal je alleen voor de functies die je gebruikt. Of je nu in de verkoop, marketing of klantenservice werkt, er zijn specifieke functies die passen bij alle bedrijfprocessen.
SuperOffice Standard is altijd inbegrepen, zodat alle klantgegevens onderling verbonden zijn en opgeslagen worden op één locatie.

Overal toegang
Integreert met zakelijke apps
Of je nu werkt met klanten of prospects, e-mails, facturen of documenten, alles staat centraal in het zakelijke leven.
Met de naadloze integratie met Office 365, Outlook en Gmail kun je jouw bestaande werkroutine handhaven, met als extra voordeel dat alle correspondentie direct in SuperOffice CRM wordt gearchiveerd.
Configureer CRM zodat het de bedrijfsprocessen ondersteunt
SuperOffice CRM is super flexibel. Je kunt het configureren, zodat het precies aansluit bij wat jouw bedrijf nodig heeft en jouw manier van zakendoen ondersteunt!
Je kunt de lay-out, de functies, de velden en de voorkeuren van het systeem aanpassen en de belangrijkste processen automatiseren, zonder dat er IT-kennis voor nodig is.
Met SuperMacros heb je toegang tot vooraf gedefinieerde werkprocessen en triggers om essentiële verkoop-, marketing-, service en administratieve processen te automatiseren en de productiviteit te verhogen.

Meer inspiratie nodig om je bedrijf te laten groeien met CRM?
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang originele content met praktische inzichten. Laat je bedrijf groeien en zet je relaties om in omzet!