Meld je aan voor Thrive - een serie van nieuwe en originele content die je helpt te groeien!

 Zomer scene. Twee mannen op de top van een berg.

Met SuperOffice versterken duizenden bedrijven hun klantrelaties, elke dag opnieuw

Gedreven door enthousiasme voor relatiebeheer ontwikkelen wij CRM software die al meerdere malen bekroond is. SuperOffice is opgericht in 1990 en was één van de eerste CRM-leveranciers op de markt. Daardoor zijn we de meest ervaren CRM-aanbieder van Europa.

In ruim 25 jaar hebben meer dan 6000 bedrijven met behulp van onze expertise met succes CRM geïmplementeerd in hun organisatie. Hierdoor automatiseren ze hun bedrijfsprocessen, bieden ze een betere klantervaring en verhogen ze de omzet.

Kies het CRM systeem dat rekening houdt met de gebruikers

Een CRM systeem werkt alleen als medewerkers het ook gebruiken. Wij zijn er trots op dat onze CRM software toegankelijk is en toegevoegde waarde biedt voor alle gebruikers. Wij voegen niet voortdurend meer functies toe, maar proberen ons product juist eenvoudiger te maken. Het bieden van een gebruiksvriendelijke CRM oplossing, dat is de kern van ons ontwerpproces. Het is zelfs zo dat 95% van onze klanten SuperOffice CRM kiest omdat het zo gemakkelijk in het gebruik is!

 Laptop met SuperOffice CRM

De agendaplanning, de gespreksverslagen, de e-mails, de overzichten, alles is aan elkaar gekoppeld en eenvoudig terug te vinden.

Jan Baljeu   Directeur Friesland Lease

Service in de taal die jij spreekt

We streven er altijd naar om een hechte, persoonlijke relatie met onze klanten aan te gaan. Daarom ondersteunen wij je bij alle uitdagingen of vragen die je hebt.

Onze interne specialisten en partners kennen jouw branche, jouw doelgroep en jouw zakelijke omgeving én ze spreken jouw taal!

 Illustraties spraak bubbels verschillende talen

Geen limiet op aantal ingevoerde bedrijven

Je groeiambities mogen niet gehinderd worden door beperkingen. Daarom heeft SuperOffice CRM geen enkele limiet. Of je nu 100 klanten opslaat of een miljoen, de prijs die je betaalt per gebruiker blijft altijd hetzelfde.

 Het glimlachen mens het geven beduimelt omhoog

Betaal alleen voor de functies die je gebruikt

Waarom zou je betalen voor functies die je niet gebruikt? Met onze flexibele tarieven betaal je alleen voor de functies die je gebruikt. Of je nu in de verkoop, marketing of klantenservice werkt, er zijn specifieke functies die passen bij alle bedrijfprocessen.

SuperOffice Standard is altijd inbegrepen, zodat alle klantgegevens onderling verbonden zijn en opgeslagen worden op één locatie.

 Illustratie SuperOffice-gebruikersplannen
 3 vrouw met een informele bijeenkomst

Overal toegang

Of je nu onderweg bent, op afstand werkt of op kantoor, SuperOffice CRM is altijd toegankelijk in de cloud (webbased) en via smartphone en tablet (Android en iOS). Met een bereikbaarheid van 99% heb je altijd en overal toegang tot de database van SuperOffice CRM. Als je een afspraak wilt inplannen, een nieuwe activiteit wilt registreren of een document wilt versturen, hoef je er dus niet meer aan te denken dat je je collega’s op de hoogte moet brengen. Iedereen heeft de beschikking over up-to-date informatie.

Integreert met zakelijke apps

Of je nu werkt met klanten of prospects, e-mails, facturen of documenten, alles staat centraal in het zakelijke leven.

Met de naadloze integratie met Office 365, Outlook en Gmail kun je jouw bestaande werkroutine handhaven, met als extra voordeel dat alle correspondentie direct in SuperOffice CRM wordt gearchiveerd.

 Collage van verschillende apps

Configureer CRM zodat het de bedrijfsprocessen ondersteunt

SuperOffice CRM is super flexibel. Je kunt het configureren, zodat het precies aansluit bij wat jouw bedrijf nodig heeft en jouw manier van zakendoen ondersteunt!

Je kunt de lay-out, de functies, de velden en de voorkeuren van het systeem aanpassen en de belangrijkste processen automatiseren, zonder dat er IT-kennis voor nodig is.

Met SuperMacros heb je toegang tot vooraf gedefinieerde werkprocessen en triggers om essentiële verkoop-, marketing-, service en administratieve processen te automatiseren en de productiviteit te verhogen.

Screen shot SuperOffice CRM

MAAK HET VERSCHIL

Thrive is een gloednieuw concept van SuperOffice en ons doel is simpel - je te helpen groeien. Als deelnemer van Thrive, heb je toegang tot nieuwe strategieën, originele content en unieke onderzoeken die je kunt gebruiken om je bedrijfsvoering te verbeteren.