7 manieren om een succesvolle Customer Experience Strategie te creëren

Lees meer

Sluit meer orders

SuperOffice zit vol eigenschappen die ervoor zorgen dat jij nog beter kunt presteren. SuperOffice biedt jou krachtige verkoopinstrumenten, waarmee je betere voorspellingen kunt doen, jouw pijplijn kunt beheren en gewoon meer orders kunt sluiten. Je kunt zelfs met één klik offertes opstellen en orders plaatsen.

Verkoopkansen beheren

Verlies nooit een order

Zorg ervoor dat al jouw inspanningen helpen bij het realiseren van meer omzet. Gebruik SuperOffice om alle verkoopkansen te benutten. Houd orders in de gaten, zorg voor een accurate pijplijn en nauwkeurige voorspellingen. 

Verkoop Gids

Volg de gids voor de beste resultaten

Gebruik de Verkoop Gids om een verkoopproces vast te stellen op basis van beproefde methoden binnen jouw organisatie en genereer betere resultaten. Met de Verkoop Gids van SuperOffice weten alle verkopers in jouw team altijd wanneer ze wat moeten doen.

Verkoop Secretaresse

Focus op de juiste zaken

Met handige to-do lijsten en slimme automatische alerts houdt de Verkoop secretaresse jou op de hoogte van geplande verkoopactiviteiten en verkooptaken die nog aandacht verdienen.

Quote management

Quote.Click.Close

Een verkoper moet offertes maken en met SuperOffice is dat eenvoudig. Offertes maken, verschillende versies beheren, deze laten goedkeuren en het omzetten van een offerte naar order kan met één klik. 

Aanvullende functies SuperOffice CRM voor Verkoop

Heb je vragen? Bel ons op +31 (0)73 6919191. Wij helpen je graag verder.

  • Monitor verkoopactiviteiten

    Verkrijg real-time inzicht in jouw klant- en verkoopactiviteiten door alerts en nuttige visualisaties.
  • Mobiele CRM

    Met SuperOffice Pocket CRM kun je eenvoudig verkoopafspraken beheren, toegang krijgen tot klantgegevens, verkoopgesprekken bijhouden en organiseren en real-time toegang krijgen tot alle relevante klant- en bedrijfsinformatie, vanaf elke smartphone of tablet.
  • Agenda synchronisatie

    Als je gebruik maakt van de agendasynchronisatie die is ontwikkeld door onze partner Infobridge Software dan wordt jouw SuperOffice-agenda automatisch gesynchroniseerd met Microsoft Outlook, Exchange of Google Agenda. Ook kun je afspraken en taken delen met mensen die geen SuperOffice gebruiken.
  • Administratie en beheer

    Als je toegang hebt tot de beheerdersmodule dan kun je jouw oplossing configureren en personaliseren. Configureren is net zo eenvoudig als alle andere zaken in SuperOffice.
  • Account Management

    Voor een effectief beheer van klantrelaties, van prospect tot klant. Bijhouden van telefoongesprekken, documenten, activiteiten, afspraken, verkoopkansen en orders.
  • Stakeholders

    Vooral in complexe verkoopsituaties is het nuttig om te onthouden wie de belangrijkste stakeholders zijn. Zij kunnen jou immers helpen om een order sneller te sluiten. Verzamel informatie over de personen die invloed hebben en de beslissingen nemen, zoek uit met wie je moet communiceren, wat voor soort informatie je nodig hebt en wanneer je hen moet benaderen.
Binnen- en buitendienst kunnen het hele traject van aanvraag tot order vastleggen en monitoren"
Synprodo BV

Test SuperOffice 30 dagen GRATIS