7 manieren om een succesvolle Customer Experience Strategie te creëren

Lees meer

2016 Customer Service Benchmark report

Meer loyale en tevreden klanten

De meeste bedrijven weten dat Customer Service belangrijk is om succesvol te zijn.

Maar vreemd genoeg heeft onderzoek uitgewezen dat ondanks 80% van alle bedrijven denken dat ze goede Customer Service leveren slechts 8% van alle klanten die ook als zodanig ervaren.

Wij waren verbaasd door deze uitkomst dus hebben wij zelf onderzoek gedaan om te ervaren of dit daadwerkelijk zo is. 

Eerlijk gezegd waren we enigszins verrast door deze gegevens. Daarom hebben we zelf een onderzoek gedaan naar de kwaliteit van klantenservice bij 250 bedrijven over de hele wereld.

Dit rapport bevat:

  • Hoe bedrijven presteren ten opzichte van anderen op het gebied van klantenservice
  • Hoe bedrijven omgaan met verzoeken van klanten

Gratis download: Customer Service Benchmark report

Je privacy is belangrijk voor ons.
Wij delen je persoonlijke gegevens met niemand.