Marketing functies
SuperOffice biedt je functies om meer leads van hoge kwaliteit te genereren via webformulieren en gerichte e-mailmarketing. Bereik je doelgroep, kom in contact met ze en verhoog je conversieratio.
Verzamel alle leads op één plaats
Ongeacht de bron – een webformulier, een inkomende e-mail, een vakbeurs of een mailinglijst, met SuperOffice CRM kun je alle informatie over jouw leads op één centrale plaats importeren en opslaan. Dit maakt het vervolgens eenvoudig om gepersonaliseerde en nauwkeurige selecties te maken.

Leg makkelijk contacten
Zorg ervoor dat webformulieren er professioneel uitzien, kom in contact met je doelgroep en genereer meer leads. Met SuperOffice kun je eenvoudig webformulieren maken en gegevens verzamelen die je automatisch kunt bijwerken in je CRM database om gerichte vervolgacties te kunnen maken.

Leg de focus op jouw doelgroep
Verbeter campagneresultaten
Met selecties kun je lijsten samenstellen op basis van allerlei criteria, zoals contactgegevens, interesses, activiteiten, projecten, verkoopkansen en nog veel meer.
Personaliseer berichten
Maak gepersonaliseerde nieuwsbrieven, campagnes en berichten voor een select aantal klanten en pas de inhoud aan op basis van de interesses van de klant. Selecteer een kant-en-klaar sjabloon of maak er zelf een.
SuperOffice CRM voor Marketing
Volg leads van begin tot einde. Zorg voor automatische datum/tijd registratie, volg leadbronnen en lead activiteitenbeheer.
Meet open-ratio's en traceer links. Analyseer alle reacties, uitgesplitst naar bron. Ontdek wie waarop heeft geklikt zodat je gerichte vervolgmailings kunt opstellen.
SuperOffice laat je het verschil zien tussen zachte bounces (vertraagde berichten, mailserver tijdelijk niet beschikbaar) en harde bounces (fout adres, onbekend domein etc.), zodat je jouw lijst met e-mail-adressen gemakkelijk up-to-date kunt houden.
Link triggers tonen je de ware kracht van e-mailmarketing binnen SuperOffice. Wanneer je een mailing verstuurt, kun je gemakkelijk instellen wat er moet gebeuren als de ontvanger op een link klikt. Link triggers kunnen klanten met een bepaalde interesse signaleren en hen toevoegen aan een takenlijst of je kunt instellen dat er een afspraak met een accountmanager wordt gemaakt.
Alle kant-en-klare sjablonen zijn geoptimaliseerd om te worden bekeken op een mobiel apparaat. Je kunt ook nagaan of de ontvangers die op een link klikken dit hebben gedaan via een mobiele telefoon, een tablet of een computer.
Een belangrijk onderdeel van elke marketingcampagne is om de behoeften van jouw kopers te begrijpen. Er is geen betere manier om dit te doen dan rechtstreeks met jouw klanten via de chat te communiceren en zodoende vragen te beantwoorden. Vervolgens kun je deze input verwerken in je veel gestelde vragen pagina, productbeschrijvingen en andere landingspagina’s,
Automatische verwerking van alle contactformulieren.

MAAK HET VERSCHIL
Thrive is een gloednieuw concept van SuperOffice en ons doel is simpel - je te helpen groeien. Als deelnemer van Thrive, heb je toegang tot nieuwe strategieën, originele content en unieke onderzoeken die je kunt gebruiken om je bedrijfsvoering te verbeteren.