Synchroniseer klantgegevens en laat belangrijke financiële info zien zoals factuurgegevens of openstaande orders in SuperOffice CRM met Tripletex Sync.
Verhoog je bedrijfssucces met ERP en CRM-integratie
Sommige dingen werken gewoon beter samen zoals ERP en CRM. Koppel je boekhoudsysteem aan een CRM om de middelen die je hebt perfect af te stemmen op wat je klanten nodig hebben. Wij laten je zien hoe.

Je ERP kent het verleden - hoe zit het met de toekomst?
Je ERP-systeem is uitstekend in het bijhouden van eerdere transacties en het monitoren van je huidige voorraad. Maar hoe zit het met het voorspellen van toekomstige verkopen of het ontdekken van verborgen kansen?
Zonder CRM blijf je gissen, werk je met handmatige processen en loop je tegen fouten aan in spreadsheets die niet schaalbaar zijn. Door je ERP te koppelen aan een CRM, verbind je het verleden met de toekomst.
Zet ruwe data om in bruikbare inzichten, ontdek groeikansen en bevrijd je team van tijdrovende, handmatige taken. Stuur je verkoopactiviteiten verleden, heden én toekomst met helderheid en vertrouwen.

Hoe werkt het
-
Connect jouw ERP en CRM platforms
-
Synchroniseer livegegevens automatisch
-
Begin met het gebruiken van gecombineerde inzichten voor je dagelijkse werkzaamheden
Doorbreek de silo’s
Verbind marketing- en salesinspanningen zodat ze als één kracht naar hetzelfde doel toewerken. Borg de communicatie, voorkom dubbel werk en leg de basis voor goede samenwerking.

Schaal verder dan spreadsheets en handmatige processen
Meer klanten betekent een complexer verkoopproces. Door ERP en CRM te combineren realiseer je een ongeëvenaarde, schaalbare efficiëntie.

Behoud en breid cruciale kennis uit
Je team beschikt over belangrijke klantkennis en veerkracht. Door ERP en CRM te combineren worden cruciale inzichten vastgelegd en tussen teams gedeeld, zodat waardevolle informatie behouden blijft en groeit – ook tijdens personeelswisselingen.

Eén verbinding. Oneindig veel overzicht
ConnectERP brengt je klantrelaties en bedrijfsprocessen samen op één plek. Geen datasilo’s, handmatig werk of gemiste kansen meer. Alleen realtime inzicht, betrouwbare synchronisatie en volledige controle van offerte tot factuur.

Van offerte tot factuur
Ontdek hoe ERP en CRM samenwerken
"Door de customer journey te digitaliseren, hebben we onze omzet met 50% verhoogd."
Dag Erik Heier, CEO Igland Garasjen AS

Koppel met honderden tools die je al gebruikt
-
Visma Business Sync
Koppel je SuperOffice CRM aan Visma Business om klantgegevens te synchroniseren en belangrijke financiële info zoals factuurgegevens of openstaande orders in SuperOffice CRM te tonen.
-
E-conomic sync
Met e-conomic online boekhouding en SuperOffice CRM geniet je van de voordelen van een naadloze integratie tussen je twee belangrijkste klantdatabases.
-
Microsoft Dynamics NAV Sync
Zodra een offerte een order wordt, plaats je de bestelling in SuperOffice Quote. De info gaat direct naar Dynamics NAV voor facturatie, inclusief de nieuwste productgegevens, kortingen en prijzen.
-
Tripletex sync
-
Visma global sync
Visma Global Sync verbindt SuperOffice CRM met Visma Global, synchroniseert klantdata en laat belangrijke financiële info zien, zoals facturen en orders.
-
Poweroffice go sync
Synchroniseer klantdata en bekijk belangrijke financiële info zoals facturen en openstaande orders direct in SuperOffice CRM met PowerOffice Go Sync.
Je zakelijke behoeften, onze partneroplossingen
Onze SuperOffice-experts en partners stemmen je CRM af op jouw unieke behoeften. Voor elke stap in je CRM-traject hebben we een partner: van implementatie, procesinrichting en datamigratie tot maatwerk en verder.
Kleine investering, grotere resultaten
-
Sales
Track, automatiseer, en verhoog upsells en cross-sales
Vanaf
EUR 68
Per gebruiker/maand
-
Service
Verbeter je reactietijd en klantrelaties
Vanaf
EUR 55
Per gebruiker/maand
-
Marketing
Stel gerichte lijsten samen, volg en optimaliseer de resultaten van marketingcampagnes.
Vanaf
EUR 340
Per organisatie per maand
-
CRM Suite
De complete oplossing om relaties te versterken gedurende de volledige klantreis.
Verken onze
FULL SUITE
Lees meer
Ontdek CRM- en ERP-perspectieven
Veelgestelde vragen
We kunnen integreren met alle boekhoud-/ERP-systemen en hebben standaardintegraties met Visma NXT, Microsoft Business Central, Tripletex, PowerOffice, Visma.NET en e-conomic.
Gegevens worden gesynchroniseerd via geplande taken, realtime triggers en gebeurtenisgestuurde updates. Velden zoals ‘bedrijfsnaam’ in SuperOffice komen overeen met klantnamen in ERP-systemen. Robuuste regels voor conflictoplossing waarborgen datakwaliteit en voorkomen duplicatie. Lees meer over beveiligingsmaatregelen in ons Trust Center.
SuperOffice biedt twee integratiemethoden. API-gebaseerde integratie levert realtime gegevensuitwisseling en toegang tot klant-, product- en orderinformatie. Voor legacy-systemen gebruikt bestandsgebaseerde integratie geplande datatransfers (via CSV of XML) om compatibiliteit te waarborgen.
ERP-gegevens, zoals omzet jaar-tot-nu (YTD) of van het vorige jaar, kunnen als velden in SuperOffice worden toegevoegd voor gebruik in dashboards en rapportages. Indien ondersteund kan informatie ook terugvloeien naar je ERP-systeem.
Ja. Standaardintegraties maken het mogelijk historische orders en facturen te bekijken. Bij bestandsgebaseerde synchronisatie gebeurt dit doorgaans via een webpaneel binnen SuperOffice.
Ja. Je kunt ERP- en CRM-gegevens combineren door ze in SuperOffice te laden of ze te extraheren via de Database Mirroring Service. Zo kun je eenduidige rapporten maken met tools zoals Power BI of Qlik.
Nee. Niet iedereen heeft een ERP-licentie nodig. Met SuperOffice-integraties kunnen gebruikers offertes maken, orders plaatsen en boekhoudkundige details rechtstreeks in de CRM bekijken, zonder aparte ERP-toegang.
Aan de slag met een CRM oplossing
Laat je inspireren en zet je groeiambities om in schaalbare strategieën, met een CRM-systeem dat sterkere klantenrelaties tot stand brengt.
Wat kun je verwachten:
- 1 op 1 gesprek met een CRM-expert (of kom gezellig langs in Eindhoven)
- Bespreken van de behoefte en bedrijfsdoelstellingen
- Mogelijkheden voor groeistrategieën
- Demo van de SuperOffice CRM oplossing