7 manieren om een succesvolle Customer Experience Strategie te creëren

Lees meer

Maak kennis met de kracht van SuperOffice CRM

Wil je de best mogelijk relatie met klanten? Dan zit je bij ons goed. Met de krachtige CRM functionaliteit van SuperOffice kun je jouw contactgegevens ordenen, al jouw data op één plaats bewaren en jouw taken, documenten en e-mails beheren. Vervolgcontact met klanten wordt een fluitje van een cent.

Contactbeheer

Alle klantcontacten op één plaats

Met SuperOffice kun je alle belangrijke klantgegevens op één plaats bewaren, of het nu gaat om contactgegevens, e-mails, telefoongesprekken, documenten of notities van persoonlijke gesprekken. Iedereen in jouw organisatie heeft met één klik toegang tot belangrijke klantgegevens. 

Agenda

Iedereen op dezelfde golflengte

Gebruik de gemeenschappelijke agenda in SuperOffice voor het plannen van activiteiten of projecten, het bijhouden van ieders beschikbaarheid en het delen van informatie.

Vergelijk jouw beschikbaarheid met die van andere medewerkers. Als iedereen bezet is, geeft het systeem automatisch een alternatief waarop iedereen beschikbaar is. Afspraken worden bijgehouden in het systeem, zodat je altijd terug kunt zien wat er wanneer is gebeurd. 

Integratie Microsoft Office en mail

Verhoog de inzet voor een hogere productiviteit

Het is nog nooit zo eenvoudig geweest om documenten op te slaan, met anderen te delen en er samen aan te werken. SuperOffice is naadloos geïntegreerd in Microsoft Office 365, G Suite en de belangrijkste e-mailapplicaties zoals Exchange, Outlook, Notes, Gmail en alle mailservers die gebruikmaken van IMAP.  

Mailings

Snel en gemakkelijk mailings versturen

SuperOffice bevat een gemakkelijke mailingtool, waarmee iedereen aantrekkelijk vormgegeven, gepersonaliseerde e-mails en documenten kan sturen naar de contacten in SuperOffice CRM. Onderhoud eenvoudig contact met klanten, prospects en partners. 

Agendasynchronisatie

Synchoniseer agenda

Als je gebruik maakt van de agendasynchronisatie die is ontwikkeld door onze partner Infobridge Software, wordt jouw SuperOffice-agenda automatisch gesynchroniseerd met Microsoft Outlook, Exchange of Google Agenda. Ook kun je afspraken en taken delen met mensen die geen SuperOffice gebruiken.

Aanvullende functies Belangrijkste functies van SuperOffice

Heb je vragen? Bel ons op +31 (0)73 6919191. Wij helpen je graag verder.

  • Documentbeheer

    Bespaar tijd: gebruik kant-en-klare sjablonen in Microsoft Office 365 of Google Apps for Work, zodat je dezelfde look-and-feel handhaaft voor alle communicatie. Sjablonen voor brieven en offertes worden eenvoudig en automatisch aangevuld met het adres van de geselecteerde klant, contactpersoon en datum.
  • Projectbeheer

    Splits ingewikkelde projecten op in gemakkelijk hanteerbare onderdelen. Creëer mijlpalen, takenlijsten en taken, om een betere controle te krijgen over jouw projecten en effectiever samen te werken met uw collega’s. Voor terugkerende projecten kun je zelfs projectwegwijzers creëren. Hierin wordt elke stap van het project in kaart gebracht en wordt je er bij elke stap aan herinnerd wat u nog moet doen.
  • Selecties

    Om te communiceren met jouw doelgroep moet je eerst weten tot wie jij je moet richten en wat de betreffende persoon belangrijk vindt. Ga op zoek naar jouw doelmarkt met behulp van Selecties in SuperOffice. Filter op postcode, branche, functie, verkoopcyclus, interesses en meer.
  • Mobiele CRM

    Met de Pocket CRM-app voor mobiele telefoons en tablets heb je altijd en overal gemakkelijk toegang tot belangrijke klanteninformatie. Je hebt volledige toegang tot jouw CRM-data, zodat je zaken kunt behandelen of taken uitvoeren die je vergeten was, zelfs al je niet op het kantoor bent. Pocket CRM is beschikbaar voor Android en iOS.
Met SuperOffice kunnen wij onze klanten optimaal bedienen en bouwen wij de relatie met onze klanten eenvoudig uit"
Imeko Diary Products BV

30 dagen Free Trial