Meld je aan voor Thrive - een reeks speciale content om je relaties te laten groeien

Standaard CRM

Het hebben van een goede relatie met je klant verhoogt de klanttevredenheid en verlaagt het klantverloop. Met de krachtige CRM functionaliteit van SuperOffice kun je jouw contactgegevens ordenen, al jouw data op één plaats bewaren en jouw taken, documenten en e-mails beheren. Dit alles stelt je in staat om de klant zo goed mogelijk te helpen en leidt tot een betere klantrelatie.

Alle klantcontacten op één plaats

Met SuperOffice kun je alle belangrijke klantgegevens op één plaats bewaren. Of het nu gaat om contactgegevens, e-mails, telefoongesprekken, documenten of notities van persoonlijke gesprekken, iedereen in jouw organisatie heeft met één klik toegang tot belangrijke klantgegevens.

 Vrouwenzitting die voor haar computer werkt

Iedereen op dezelfde golflengte

Gebruik de gemeenschappelijke agenda in SuperOffice voor het plannen van activiteiten of projecten, het bijhouden van ieders beschikbaarheid en het delen van informatie. Vergelijk jouw beschikbaarheid met die van andere medewerkers. Als iedereen bezet is, stelt het systeem automatisch een alternatieve datum voor waarop iedereen beschikbaar is. Afspraken worden bijgehouden in het systeem, zodat je altijd terug kunt zien wat er wanneer is gebeurd.

Screen shot SuperOffice CRM
 Twee mannen vissen op een groot meer

Verhoog je productiviteit

Het is nog nooit zo eenvoudig geweest om documenten op te slaan, deze met anderen te delen en er samen aan te werken. SuperOffice is naadloos geïntegreerd in Microsoft Office 365, G Suite en de belangrijkste e-mailapplicaties zoals Exchange, Outlook, Notes, Gmail en alle mailservers die gebruikmaken van IMAP.
logo_program_office
logo_program_outlook
logo_program_exchange
logo_program_g-suite
logo_program_imap

Snel en gemakkelijk mailings versturen

SuperOffice bevat een gebruikersvriendelijke mailingtool, waarmee iedereen aantrekkelijk vormgegeven, gepersonaliseerde e-mails en documenten kan sturen naar de contacten in SuperOffice CRM.

Screen shot SuperOffice CRM
Cloud illustratie

Synchroniseer agenda's

Als je gebruik maakt van de agendasynchronisatie, die ontwikkeld is door onze partner Infobridge Software, wordt jouw SuperOffice-agenda automatisch gesynchroniseerd met die van Microsoft Outlook, Exchange of de Google Agenda. Daarnaast kun je afspraken en taken delen met mensen die geen gebruik maken van SuperOffice.

Cloud illustratie

Belangrijkste functies van SuperOffice

Succesverhaal

Van los zand naar een stevige structuur met SuperOffice CRM.

Marieke van Leeuwen,   Panasonic
  • Icon

    De vernieuwde CRM Buyers Guide

    Investeren in CRM-software helpt bij het opbouwen en versterken van relaties. Ontdek hoe je de juiste oplossing voor jouw bedrijf kiest.

  • Icon

    Opbouwen van winstgevende relaties

    Het opbouwen van een relatie met klanten vereist planning en vooruit denken. Dit klantenplan vormt de basis voor groei van elke organisatie.

  • Icon

    Omzet verhogen met sales KPI's

    Bedrijven verhogen hun omzet met 12% door het verbeteren van hun verkoopproces. Wij delen drie geheimen hoe je dit kunt realiseren.

Benieuwd naar de verhalen van bedrijven die wij de afgelopen 30+ jaren hebben geholpen?

Meld je aan voor Thrive with SuperOffice en ontvang originele content in jouw inbox, speciaal ontwikkeld om relaties te laten groeien.