Overleeft e-mailmarketing de AVG/GDPR?

Lees meer
Onze medewerkers hebben nu beter inzicht in het commerciële proces
Jan van den Hurk Directeur

De Uitdaging

De klanten van Ammertech zijn met name OEM-ers (eerste montagebedrijven), die actief zijn in de industriële markt. 

“Wij hebben met de meeste van onze klanten een langdurige relatie en ontzorgen hen volledig”, vertelt directeur Jan van den Hurk van Ammertech. “Wij leveren niet alleen hoogwaardige producten aan hen, maar bieden ook technische ondersteuning en verzorgen het logistieke proces.” Om haar klanten optimaal te kunnen bedienen, had Ammertech behoefte aan een nieuwe CRM-applicatie. Zij wilde drie zaken in hun systeem, namelijk:
-        Relatiebeheer voor inzage in activiteiten bij klanten;
-        Prospects in kaart kunnen brengen;
-        Gerichte marketingacties richting klanten kunnen ontwikkelen. 
“In de applicatie van SuperOffice worden deze drie zaken uitstekend gecombineerd. Bovendien is de applicatie gebruiksvriendelijk, snel te gebruiken door onze medewerkers en transparant”, aldus Jan van den Hurk.

SuperOffice helpt ons bij de ambitie om te groeien en ons marktaandeel verder uit te bouwen.
Jan van den Hurk Directeur

De Oplossing

Samen hebben wij de planning doorgenomen en vervolgens zijn wij aan de slag gegaan. 

Wij zijn tevreden over de implementatie van de nieuwe CRM-applicatie door SuperOffice. Samen hebben wij de planning doorgenomen en vervolgens zijn de medewerkers van SuperOffice begonnen met de voorbereidingen. Daarna is het hele implementatieproject exact verlopen zoals wij van tevoren te horen hadden gekregen. Maar ook nu verlopen de contacten met het bedrijf prima. Er heerst een no-nonsens mentaliteit en afspraken worden nagekomen. Dat zijn aspecten die ik erg belangrijk vind.”

De Resultaten

De nieuwe CRM-applicatie van SuperOffice is in december 2017 in gebruik genomen door de medewerkers van Ammertech. 

Volgens Van den Hurk begint het gebruik van het nieuwe systeem direct na de implementatie al haar vruchten af te werpen. “Onze medewerkers hebben nu beter inzicht in het commerciële proces en kunnen daardoor ook meer gericht acties ontplooien. Ons uiteindelijke doel is om inzicht te krijgen in de effectiviteit van onze commerciële inspanningen. Daardoor kunnen we in de toekomst onze tijd aan de juiste zaken besteden. Wij hebben als bedrijf de ambitie om stevig te groeien en ons marktaandeel verder uit te bouwen. De nieuwe CRM-applicatie van SuperOffice gaat ons daar zeker bij helpen.”

Dit interview is afgenomen door Gerben van den Broek in opdracht van Regio in Bedrijf.

Maak een afspraak

6.000 tevreden klanten en nog steeds groeiende