SuperOffice kondigt key event CHANGE 2025 aan

Illustrasjon Change 2025
Europese thought leaders bundelen krachten om de toekomst van customer experience te vormen in tijden van verandering.

 

Eindhoven – SuperOffice kondigt vandaag de lancering van CHANGE 2025 aan, onder het thema “Innovation Meets Connection - A Landscape of CHANGE.” De serie brengt enkele van Europa’s meest invloedrijke business leaders, CRM-experts en digitale innovators samen om te verkennen hoe organisaties kunnen floreren in een tijdperk van snelle transformatie met de juiste balans tussen technologische innovatie en menselijke verbinding.

De tour doet Oslo, Stockholm, Kopenhagen en Utrecht aan en biedt een uitzonderlijke line-up van keynote-sprekers. In Bunnik spreken onder meer Alexander Klöpping, Mark van der Burgt, Lars Engbork, Thomas Rødseth, Wouter Schram. Samen delen zij inzichten over de meest urgente vraagstukken voor bedrijven vandaag:

  • AI en customer experience – hoe organisaties nieuwe technologieën kunnen benutten om waarde te creëren voor business, mensen en samenleving
  • Digitale transformatie met een human touch – inspelen op nieuwe businessmodellen en voldoen aan klantverwachtingen
  • Klaar voor de toekomst – groeistrategieën in een competitief landschap

“CHANGE draait om het geven van praktische inzichten, inspiratie uit de praktijk en een visie op hoe je kunt groeien in uitdagende tijden,” zegt CEO Lars Engbork. “Met het kaliber sprekers dat we in 2025 samenbrengen, is SuperOffice trots een podium te creëren dat de agenda bepaalt voor AI, CRM en customer experience in Europa.”

Sinds de lancering in 2023 is de CHANGE-tour uitgegroeid tot een toonaangevend forum voor executives, salesleaders, marketeers en andere professionals om in gesprek te gaan, inzichten op te doen en te heroverwegen hoe zij waarde leveren aan klanten. Het programma van dit jaar belooft niet alleen cutting-edge perspectieven, maar ook praktische adviezen om ideeën om te zetten in actie.

Hoogtepunten van het evenement:

  • Diverse keynote speakers
  • Expertsessies over AI, customer experience en digitale transformatie
  • Netwerkgelegenheid met vakgenoten en innovators

CHANGE 2025 gaat van start in Oslo, Noorwegen, op 18 september, gevolgd door events in Stockholm, Kopenhagen en Utrecht.

Kijk voor meer informatie op www.superoffice.com/events/seminar/2025/change-2025/.

Over SuperOffice

SuperOffice is een toonaangevend en vertrouwd Customer Relationship Management (CRM)-platform voor kleine en middelgrote bedrijven in Europa. Het bedrijf werd in 1990 opgericht in Oslo, Noorwegen, waar het hoofdkantoor zich nog steeds bevindt. Als Software-as-a-Service (SaaS)-bedrijf levert SuperOffice schaalbare, modulaire oplossingen die organisaties helpen elk klantcontact te beheren binnen verkoop, marketing en service. SuperOffice heeft kantoren in Noorwegen, Zweden, Denemarken, Duitsland, Nederland en Zwitserland, een klantenservicecentrum in Litouwen en werkt samen met een sterk partnernetwerk in Europa en Noord-Amerika. Het bedrijf telt momenteel bijna 300 medewerkers.

Meer informatie: https://www.superoffice.com.

Noot voor de redactie – Contactpersonen

Stefan Bakx, Marketing & Media Relations
marketing@superoffice.nl

Back to articles