Prijzen en opties
De CRM-oplossing die met je meegroeit
Vind het plan dat bij jou past
Service Essentials
Bied consistente klantervaringen in de klantenservice
Euro 55
Per gebruiker/maand
Jaarlijks gefactureerd
- Geünificeerde klantinformatie en interactie historie
- Georganiseerd beheer en categorisatie van verzoeken
- Automatische antwoorden en responssjablonen
- Rapportages en analyses van klantenserviceprestaties
- Selectie en overzicht van klantenserviceverzoeken
Service Premium
Schaal serviceactiviteiten met hoge kwaliteit
Euro 89
Per gebruiker/maand
Jaarlijks gefactureerd
- Alles van Service Essentials, plus
- Intelligente, op regels gebaseerde routering van verzoeken
- Escalatieregels om SLA’s te waarborgen
- Zelf-service kennisbank en FAQ-systeem
- Aangepaste verzoektypen voor betere organisatie
- AI Copilot voor het samenvatten van verzoeken en reacties
CRM Suite
De oplossing om het complete klantproces te ondersteunen
Combineer plannen en laat jouw bedrijf groeien
- 360-graden overzicht van klantinteracties
- Volledige workflows van lead tot verkoop
- Marketingautomatiseringsplatform
- Geavanceerd systeem voor klantenservice en verzoekbeheer
- Alle functies van Sales, Marketing en Service
Marketing Essentials
Start campagnes die converteren
Euro 340
Site + één gebruiker/maand
Jaarlijks gefactureerd
- Professional e-mailmarketing met gratis sjablonen
- Integratie van SMS-marketing
- Leadformulieren voor conversies via de website
- Dashboards voor e-mailmarketingprestaties
- Toestemmingsvbeheer voor AVG-naleving
Marketing
Premium
Schaal gepersonaliseerde customer journeys
Euro 639
Site + één gebruiker/maand
Jaarlijks gefactureerd
- Alles van Marketing Essentials, plus
- Geautomatiseerde customer journey workflows met slimme triggers
- Marketing automation rapporten
- Door AI aangestuurde contentcreatie voor afbeeldingen, testen en CTA’s
- Projectberheer voor marketingteams
CRM Suite
De oplossing om het complete klantproces te ondersteunen
Combineer plannen en laat jouw bedrijf groeien
- 360-graden overzicht van klantinteracties
- Volledige workflows van lead tot verkoop
- Marketingautomatiseringsplatform
- Geavanceerd systeem voor klantenservice en verzoekbeheer
- Alle functies van Sales, Marketing en Service
Interactieve demo
Maak kennis met SuperOffice CRM!
Stem je verkoop-, marketing- en serviceprocessen op elkaar af en lever een geweldige klantervaring met SuperOffice CRM.
VEELGESTELDE VRAGEN
SuperOffice heeft heel wat add-onproducten om uw bedrijf te helpen uw bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Neem contact op om de verschillende mogelijkheden te bespreken. U kunt ook functies toevoegen en SuperOffice CRM integreren met andere toepassingen via de opties in onze app store. https://appstore.superoffice.com/
De abonnementsprijs is inclusief support via email via ons online support center. Nadat je je verzoek hebt geregistreerd, krijg je de ondersteuning die je nodig hebt via e-mail. Ook bieden wij Premium support, naast de standaard support via email bieden wij hierbij gegarandeerde responstijden, een hogere prioriteit, ruimere openingstijden, persoonlijke opvolging na kritische gebeurtenissen en kwartaalrapportages over responstijden. Er zijn extra abonnementskosten van toepassing als je gebruik wilt maken van Premium support ondersteuning.
De implementatie hangt af van het niveau van maatwerk, het aantal werkprocessen dat je wilt ondersteunen, het niveau van training en meer. Je kunt schatten dat de kosten voor advies voor de implementatie vergelijkbaar zijn met de kosten van software op Premium-niveau in jaar 1.