Optimaliseer je processen en interne organisatie en overtref de klantervaring
SuperOffice
Date
Dinsdag
28 mei
Time
09:30
Location
Eindhoven
Price
Gratis
Optimaliseer je processen en interne organisatie en overtref de klantervaring
“We denken al snel dat we erg klantgericht zijn”. Maar is dat ook daadwerkelijk zo?
Graag ontvangen we jou op dinsdag 28 mei op ons sfeervolle kantoor in Eindhoven, om in te gaan op het thema ‘optimaliseer je processen en interne organisatie en overtref de klantervaring'.
Op deze dag vertellen wij jou hoe je met SuperOffice grip krijgt op binnenkomende klantverzoeken en hoe dat leidt tot een geweldige klantervaring. We gaan specifiek in op uitdagingen en oplossingen omtrent klachtregistratie- en afhandeling, veelgestelde vragen (denk aan productvragen, offerte aanvragen, servicegerichte vragen), retourverwerking en het meten van klanttevredenheid.
We delen hoe je optimaal kunt samenwerken (ook afdelingsoverstijgend) aan deze vraagstukken.
Op basis van onze jarenlange ervaringen bij tevreden klanten presenteren we best practice oplossingen die we in de loop der jaren hebben geïmplementeerd. Onze klant Oxipack vertelt waarom zij gebruikmaken van onze oplossing, deelt haar ervaringen en de resultaten.
Iedereen die geïnspireerd wil worden over dit thema en mogelijke oplossingen is van harte welkom.
Agenda:
09:30 uur Ontvangst met koffie en thee
10:00 uur Introductie service oplossing, trends en ontwikkelingen in de markt - SuperOffice - Bas Kreijveld
10:30 uur Klantverhaal Oxipack – Serge Smit, Pim Jobse & Bas Kreijveld
11:45 uur Reflectie klantverhaal en aanvullende mogelijkheden binnen SuperOffice - Bas Kreijveld
12:15 uur Afsluiting met lunch
Datum
Donderdag 28 mei
Locatie
SuperOffice Benelux B.V.
Emmasingel 29.41
5611 AZ Eindhoven
Aanmelden