Waarom verkopers CRM onvoldoende gebruiken

Lees meer

12 e-mailsjablonen voor acquisitie

Eén van de beste manieren om nieuwe prospects te benaderen is per e-mail. Maar hoe krijgt u dit voor elkaar zonder dat uw bericht door de ontvanger wordt beoordeeld als spam of direct verwijderd wordt? 

Het opstellen van een goedlopende e-mail is moeilijker dan het lijkt. Wat is mijn boodschap? Wanneer moet ik het opvolgen? Wat moet ik doen als er geen reactie komt? 

Dit artikel zorgt kunt u problemen rond het versturen van e-mail vermijden en zorgen dat uw e-mails gelezen worden. 

In dit artikel, laten wij u zien:

  • Tips hoe u de productiviteit e-mails voor acquisitie kunt verhogen
  • Het beste tijdstip om e-mails te versturen en nieuwe prospects te bereiken
  • 7 onderwerpregels zodat uw e-mails ook geopend worden
  • 12 e-mail sjablonen voor acquisitie om de conversie te verhogen 

Dit artikel is een perfecte manier om nieuwe prospects te bereiken en u te verzekeren van verkoop succes.

Gratis download: 12 emailsjablonen voor acquisitie

Uw privacy is belangrijk voor ons.
Wij delen uw persoonlijke gegevens met niemand.