Waarom verkopers CRM onvoldoende gebruiken

Lees meer
SuperOffice brengt onze klantrelaties naar een hoger niveau
Mathijs van Dijk Marketing Manager

De Uitdaging

MapCreator is een bedrijf dat er naar streeft om mapmaking zo snel mogelijk en toegankelijk mogelijk voor iedereen te maken. We helpen onze klant om hun visuele en stilistisch kaarten te ontwerpen en te definiëren om ze zo te voorzien van de perfecte mapping tool om de kaarten door middel van gedrukte communicatie, websites en andere producten te publiceren.

Wij zijn trots op onze langdurige relaties met onze klanten over de hele wereld, deze klanten variëren van nieuwsmedia bedrijven tot uitgevers en direct-marketing bedrijven. Met een groeiend klantenbestand, werd de vraag naar CRM systeem steeds noodzakelijker. 

De profielen van de diverse functies binnen MapCreator zijn geïndividualiseerd en dit zorgt voor dat iedereen exact weet wat er van hem verwacht wordt en de bedrijfsprocessen naadloos op elkaar afgestemd zijn.
Mathijs van Dijk Marketing Manager

De Oplossing

Omdat we klanten over de hele wereld bedienen, was de grootste uitdaging: hoe kunnen we de meest eenvoudige, gestandaardiseerde klantervaring creëren voor onze klanten over de hele wereld?

We leven in een snel veranderende zakelijke omgeving. Als onze klanten snel zijn, moeten wij ook snel zijn in het behandelen van hun brede scala aan verzoeken. Doordat wij zoveel mogelijk informatie van onze klanten verzamelen zijn wij in staat om voor de klant aantrekkelijke kaarten/maps te creëren die de doelgroep op een visueel niveau zal bereiken. De diverse functies marketing, sales en service, zorgen ervoor dat SuperOffice geschikt is om eenvoudig te communiceren en follow-up activiteiten te ontplooien in hetzelfde proces. Het is een complete klantbediening! 

De Resultaten

Het gebruik van SuperOffice heeft ons Customer Relationship Management naar een hoger niveau gebracht.

Een aantal resultaten hiervan zijn:

  • Direct technische klantenondersteuning
  • Volgen van verkoopactiviteiten en het koppelen van follow-ups
  • Sturen van marketing activiteiten in overeenstemming met de producten en geïntegreerde klant statussen
  • Overkoepelende communicatie tussen de verschillende afdelingen
  • Behandelen en bewerken klantdata op de meest eenvoudige en gebruikersvriendelijke manier 

Maak een afspraak

11.000 tevreden klanten en nog steeds groeiende