7 manieren om een succesvolle Customer Experience Strategie te creëren

Lees meer
SuperOffice Service biedt actueel inzicht in openstaande vragen
Marcel Wijnbergen Applicatiebeheerder

De Uitdaging

Nicovij biedt als inkooporganisatie van ijzerwaren, gereedschappen en machines een solide basis aan haar leden.

Dit gebeurt enerzijds met een breed assortiment producten tegen zeer scherpe prijzen.  Anderzijds door bedrijfsmatige ondersteuning op het gebied van onder meer marketing, automatisering en waar nodig advies in de bedrijfsvoering. De leden zijn 85 ondernemers met verkooppunten door heel Nederland. De ondernemers zijn zelfstandig en kunnen bovendien zijn aangesloten bij één van de formules Enorm (voor de consumentenmarkt) of Proform (voor de professionele markt). Vanuit de ondernemers worden er vragen gesteld bij de Customer Service afdeling van Nicovij. Deze vragen kwamen voornamelijk binnen via e-mail in Outlook of telefoon. Er is sprake van honderden vragen per maand. Gezien de verwachte groei van het aantal leden gaat dit aantal sterk toenemen. Het afhandelen van al deze verzoeken zonder centrale oplossing maakt het proces onoverzichtelijk, foutgevoelig en inefficient.

In SuperOffice hebben wij een compleet en actueel klantbeeld, het afhandelen van vragen was nooit zo makkelijk!
Marcel Wijnbergen Applicatiebeheerder

De Oplossing

SuperOffice is voor Nicovij van cruciaal belang voor de meldingen die de ondernemers registreren en de opvolging daarvan. 

Er komen verschillende type meldingen binnen, varierend van mancomeldingen en retouraanvragen tot vragen over producten en prijzen. Met de Service module van SuperOffice bieden men de leden een sterk verbeterde service. Tevens heeft men inzicht gekregen in de hoeveelheid en type meldingen die afgehandeld worden. SuperOffice is volledig geintegreerd met het bestaande extranet. De aangesloten leden kunnen nieuwe verzoeken indienen en de status inzien van bestaande verzoeken. Door het publiceren van antwoorden op veelgestelde vragen neemt ook de selfservice en efficiency voor de leden toe.

De Resultaten

Door de inzet van SuperOffice Service worden alle vragen efficiënt afgehandeld.

De ondernemers kunnen de status raadplegen in het klantportaal, medewerkers op het hoofdkantoor hebben direct inzicht vanuit SuperOffice CRM. Hierdoor is een compleet en centraal klantbeeld ontstaan en is er de mogelijkheid om middels allerhande rapportage inzage te krijgen in de hoeveelheid en aard van de vragen, maar ook de snelheid waarmee deze worden afgehandeld.

Maak een afspraak

11.000 tevreden klanten en nog steeds groeiende