7 manieren om een succesvolle Customer Experience Strategie te creëren

Lees meer
SuperOffice is super handig, hoe hebben wij ooit zonder kunnen werken
Cor Kappenburg Commercieel Manager

De Uitdaging

Gallagher is het grootste kwaliteitsmerk in elektrische afrasteringen en biedt een eersteklas product met een goede prijs-kwaliteit verhouding en een eersteklas service. 

De producten van Gallagher worden vanuit een agrarische visie ontwikkeld en getest door gebruikers. SuperOffice was binnen Gallagher reeds enige jaren in gebruik, echter doordat er geen goed CRM proces ten grondslag lag aan het gebruik van de software was het draagvlak laag. Daarnaast was de netwerk infrastructuur niet optimaal. De meerwaarde van het gebruik van een CRM oplossing werd hierdoor niet ingezien. In 2013 heeft Gallagher opnieuw een aantal CRM oplossingen tegen het licht gehouden en hebben zij opnieuw de keuze voor SuperOffice gemaakt. Uitgangspunt bij de nieuwe implementatie is één centrale CRM strategie voor de Europese markt waarbij alle commerciële werkprocessen gestroomlijnd worden.

Winnaars hebben een plan en verliezers hebben een excuus. Daarom hebben wij SuperOffice!
Cor Kappenburg Commercieel Manager

De Oplossing

Na een uitgebreide inventarisatie van de werkprocessen is SuperOffice opnieuw ingericht om deze processen optimaal te automatiseren. 

De koppeling met Baan is verder geoptimaliseerd en uitgebreid. Alle buitendienstmedewerkers zijn voorzien van een tablet waarop ze overal realtime informatie kunnen raadplegen. Naast alle relevante CRM contactinformatie en klanthistorie hebben zij direct inzicht in de complete orderhistorie. Hierdoor kunnen dealers tijdens de bezoeken optimaal geadviseerd worden. Bestellingen geplaatst tijdens het bezoeken van de dealers wordt direct digitaal verwerkt. Hierdoor zijn de kosten voor de administratieve handelingen minimaal. Om SuperOffice blijvend te laten aansluiten bij de werkprocessen heeft ieder land een eigen SuperOffice key-user welke lokale ondersteuning bieden en regelmatig centraal overleg voeren rondom het gebruik van SuperOffice.

De Resultaten

De gebruikers zien nu de meerwaarde van SuperOffice volledig in en gebruiken de oplossing optimaal. Door goede interne sturing en promotie, waaronder een aantal introductie video’s is het gebruik van CRM naar een hoog niveau getild.

Op dit moment is Gallagher de introductie van SuperOffice eMarketing aan het voorbereiden en zullen regelmatig nieuwsbrieven verstuurd gaan worden. Ook op de commerciële binnendienst zullen nog een aantal processen verder worden geïntegreerd met SuperOffice. “Er liggen nog veel kansen voor de toekomst welke zich zeker gaan vertalen in meer omzet”, aldus Cor Kappenburg.

Maak een afspraak

11.000 tevreden klanten en nog steeds groeiende