Wat betekent GDPR voor jouw klantgegevens

Lees meer
Inmiddels worden er al meer dan 400 aanvragen per maand afgehandeld.
Dimitri Visch Marketing - Communicatie

De Uitdaging

Het Avans Ondernemerscentrum verbindt bedrijven en instellingen met de juiste opleidingen en kennis die binnen Avans Hogeschool aanwezig is. Profit, non-profit en overheid. 

Midden- en kleinbedrijf en zelfstandige ondernemers. Zij kunnen met hun vraag naar kennis of hulp terecht bij het Avans Ondernemerscentrum. Om bijvoorbeeld samen met studenten en docenten een onderzoeksvraag op te lossen. Of samen te werken aan een concrete opdracht.

Het Avans Ondernemerscentrum kijkt vanuit meerdere invalshoeken naar een vraag. Onderzoekers, docenten en studenten van Avans werken samen aan deze vraag. Studenten doen dat met stages, opdrachten en afstudeeronderzoeken. Docenten en onderzoekers doen dat vanuit hun specialistische kennis. Het Avans Ondernemerscentrum vormt de schakel tussen het onderwijs en de praktijk. En is de partner die de juiste expertises en disciplines bij elkaar brengt.

Meer en meer relaties weten de weg naar het Avans Ondernemerscentrum te vinden. Op basis van de oude werkwijze was het onmogelijk om alle klantvragen goed en efficiënt af te handelen. Het Avans Ondernemerscentrum zocht een oplossing waarmee de aanvragen geautomatiseerd, gestructureerd en uniform verwerkt worden. 

“Wij willen onze relatie met bedrijven en instellingen versterken. Het efficiënt en klantvriendelijk verwerken van alle aanvragen is hierin een belangrijk onderdeel. Een visitekaartje naar buiten toe.”
Dimitri Visch Marketing - Communicatie

De Oplossing

Een snelle en efficiënte implementatie van SuperOffice Service.

Alle aanvragen die via webformulieren en telefonie binnenkomen, worden eenduidig vastgelegd en verwerkt. Hierdoor heeft het Avans Ondernemerscentrum grip op het toenemende aantal aanvragen vanuit het bedrijfsleven en de opvolging.

De Resultaten

Uitbreiding van de bestaande SuperOffice omgeving met SuperOffice Service.

Na een korte implementatie en het inrichten van de koppeling met de webformulieren worden inmiddels meer dan 400 aanvragen per maand afgehandeld.

Maak een afspraak

6.000 tevreden klanten en nog steeds groeiende