Waarom verkopers CRM onvoldoende gebruiken

Lees meer
Klantperformance sterk verbeterd door een uniforme manier van werken
Ronald Eikenaar Algemeen Directeur

De Uitdaging

Sepawand behoort al jaren tot één van de meest toonaangevende producenten van verplaatsbare systeemwanden en prefab units in Nederland. 

Sepawand producten worden toegepast in de utiliteitsbouw en industrie, ondermeer in kantoren, bedrijfshallen, scholen,  banken en showrooms. Voordat Sepawand B.V. begon met SuperOffice maakte men gebruik van een mappen systeem op de server. Aangezien Sepawand projectmatig werkt werden alle projecten en de communicatie daaromtrent ook in mappen op de server opge lagen. Dit werkte prima tot de organisatie begon te groeien en er steeds meer medewerkers bij kwamen. Na deze uitbreiding realiseerde Sepawand zich dat er geen uniforme registratieplaatsvond en dat niet iedereen gegevens registreerde die van belang waren wat resulteerde in verlies van informatie en inefficiency. Sepawand zocht een oplossing om de relaties te beheren, verkoop te registreren en (commerciële) administratie te voeren. Al deze gegevens moeten te allen tijde en voor iedereen inzichtelijk worden.

Bezoekrapporten, e-mail, telefoon, verkoopkansen, omzet, offertes, agendabeheer en rapportages zijn allemaal gemakkelijk toegankelijk en inzichtelijk
Ronald Eikenaar Algemeen Directeur

De Oplossing

Sepawand B.V. is in 2001 gestart met SuperOffice CRM. Voor Sepawand was het belangrijk om alle bedrijfsprocessen te ondersteunen met SuperOffice CRM. 

Alle relaties en de daarbij behorende contacten, voor zowel de inkoop als de verkoop worden eenduidig geregistreerd in SuperOffice. Alle offertes worden vanuit SuperOffice gemaakt bewaakt en de omzet wordt bijgehouden. Ronald Eikenaar, Directeur Sepawand B.V. geeft hierbij aan dat de medewerkers zo gelukkig zijn met SuperOffice CRM dat als het systeem vervangen zou worden ze niet meer zouden willen werken voor Sepawand.

De Resultaten

SuperOffice zorgt ervoor dat alle afdelingen binnen Sepawand op een eenvoudige wijze inzicht hebben in alle relaties. 

Sinds de komst van SuperOffice is er ook één centraal punt waar alle informatie wordt vastgelegd. Ronald Eikenaar, Directeur Sepawand: “SuperOffice zorgt ervoor dat iedereen plezierig, effectief en efficiënt kan werken. Als wij kijken naar de resultaten is het ons gelukt om 2 fulltime employees te besparen. Bovendien is onze klantperformance sterk verbeterd door een uniforme manier van werken’.

Maak een afspraak

11.000 tevreden klanten en nog steeds groeiende