Waarom verkopers CRM onvoldoende gebruiken

Lees meer
20% efficiency verbetering met SuperOffice CRM
Henk Duijst Manager Customer Service

De Uitdaging

Imeko Dairy Products BV verkoopt een volledige reeks van betrouwbare, zuivere consument zuivelproducten onder geregistreerde merknamen. 

Deze producten worden geproduceerd in hygiënische en moderne fabrieken met verse melk van runderen uit Noord-West Europa. Wij zijn daardoor in staat om een constante hoge kwaliteit te garanderen met een consistente rijke smaak. Sinds Imeko in 1964 werd opgericht, is het bedrijf gestaag gegroeid en heeft het inmiddels vele jaren ervaring in de zuivel-food business. Met een netwerk van distributeurs en verkooppunten dat jaarlijks uitbreidt is Imeko in staat om wereldwijde ondersteuning te bieden aan zowel nieuwe als bestaande distributeurs van merkproducten. Imeko heeft relatief weinig klanten omdat zij werken met exclusieve distributeurs per land. Alle informatie over de distributeurs en leveranciers was terug te vinden in een kaartenbak. Niet echt actueel en voor nieuwe medewerkers een compleet doolhof. De klantgegevens stonden in Excel en vanuit daar onderhield Imeko de relatie met de klant.

Met SuperOffice kunnen wij onze klanten optimaal bedienen en bouwen wij de jarenlange relatie met onze klanten eenvoudig uit
Henk Duijst Manager Customer Service

De Oplossing

Inmiddels is 10 jaar geleden gekozen voor SuperOffice en werd de informatievoorziening binnen Imeko plotsklaps geoptimaliseerd.

Alle informatie is op één centrale plek beschikbaar en alle bedrijfsprocessen worden sindsdien gestroomlijnd vanuit SuperOffice. Het complete orderproces waarbij voor elke order een project wordt aangemaakt zorgt ervoor dat alle communicatie en activiteiten in één oogopslag zichtbaar zijn. Bij ziekte of vakantie kan een collega het werk eenvoudig overnemen. SuperOffice wordt bij Imeko als operationele tool gebruikt, het efficiency voordeel is echter zo groot dat medewerkers niet meer zonder kunnen.

De Resultaten

SuperOffice is zeer gebruikersvriendelijk en nieuwe gebruikers kunnen snel aan de slag. 

Recentelijk heeft Imeko een bedrijf overgenomen in Duitsland. Het  Europese karakter van SuperOffice zorgt ervoor dat het eenvoudig is te schalen naar meerdere vestigingen. Als bedrijf moet je met de tijd mee om de concurrentie voor te blijven. “Met SuperOffice kunnen wij onze klanten optimaal bedienen en bouwen wij de jarenlange relatie met onze klanten eenvoudig uit”, aldus Henk Duijst, Manager Customer Service.

Maak een afspraak

11.000 tevreden klanten en nog steeds groeiende