Altijd up-to-date klantinformatie met SuperOffice CRM
Gerard Dijkers Sales Manager

Elcee Holland is een technische importeur/groothandel die functionele en duurzame productoplossingen levert aan de sectoren industrie, bouwnijverheid en utiliteit binnen de Benelux, Duitsland en China. Sinds 1923 richten zij zich op behoeftevoorziening van de business to business markt door middel van een uitgebreid, innovatief & kwalitatief assortiment en een klantgerichte benadering.

In gesprek met Gerard Dijkers, Sales Manager Elcee Holland:

Hoe lang maakt Elcee Holland gebruik van SuperOffice CRM?
Elcee Holland maakt sinds 2008 gebruik van SuperOffice CRM en inmiddels maken meer dan 100 personen binnen Elcee Group gebruik van deze oplossing. Naast de sales functionaliteiten maken wij ook gebruik van de marketing en service functies in SuperOffice.

Welke impact heeft SuperOffice op de bedrijfsprocessen?
SuperOffice CRM zorgt ervoor dat de buitendienst actueel is geinformeerd over alle contact momenten met onze klanten en kunnen dus direct zien wat er bij de klant gebeurd is.

Heb je ervaring met andere CRM Software en hoe onderscheidt SuperOffice zich ten opzichte hiervan?
In vergelijking met andere CRM applicaties waar ik mee gewerkt heb onderscheid SuperOffice zich door de eenvoud van het systeem, het is overzichtelijk en mensen kunnen er makkelijk mee werken.
       
Zou je SuperOffice aanbevelen bij jouw relaties en waarom?
Ik beveel SuperOffice CRM aan bij andere organisaties/relaties omdat de communicatie  in de verkoop veel eenvoudiger is en ook inzichtelijk voor iedereen. Het is bijvoorbeeld heel gemakkelijk om mensen uit te nodigen voor beurzen!

Maak een afspraak

6.000 tevreden klanten en nog steeds groeiende