Met SuperOffice kan ik eenvoudig zelf velden aanmaken
Sietske Jansen Eigenaar

De Uitdaging

Met een passie voor het vinden van originele relatiegeschenken, helpt Klein en Sterk je graag het juiste geschenk te vinden dat past bij jouw doelstelling, doelgroep en budget.

In oktober 2015 heb ik mezelf ingeschreven bij de KvK als ondernemer. Bij de start heb ik voor mezelf een Excel document aangemaakt om daarin de offertes overzichtelijk te maken. Allemaal niks mis mee en prima overzichtelijk voor mij. Maar een jaar later, eind 2016, kostte het mij een hele zondag om alle gemaakte offertes in te voeren en in kaart te brengen welke opdrachten waar vandaan kwamen. Op zoek naar een CRM oplossing! Ik heb er wel vijf geprobeerd en getest. Demo downloaden, inrichten en werken maar. Werkt niet. Andere demo downloaden, inrichten, werken. Werkt niet. Wat ik vooral miste bij andere aanbieders was de mogelijkheid om zelf velden toe te voegen die voor mij belangrijk zijn.

SuperOffice scheelt mij enorm veel tijd, ik kan mijn acquisitie aanpassen op basis van categorisering
Sietske Jansen Eigenaar

De Oplossing

Ooit in een ver verleden had ik al eens met SuperOffice gewerkt en ik wist dat hier alles in zou zitten wat ik wenste. 

Na een half jaar frustratie van allerlei CRM systemen die voor mij niet werkte, ben ik SuperOffice gaan gebruiken. Alles wat ik wil, kan ik hierin kwijt. Veel velden zijn aan te passen. Ik categoriseer graag, zodat ik weet waar mijn klanten vandaan komen. Ik categoriseer onder andere op branche/doelgroep, type klant en omzet. Zo zie ik veel beter waar mijn klanten vandaan komen, uit welke branche mijn grootste klanten komen en daar kan ik mijn acquisitie prima op aanpassen. Het bleek allemaal mogelijk in SuperOffice.

De Resultaten

Wat ik ook heel graag wilde, was een overzicht van de lopende/openstaande offertes met een geschat offertebedrag erbij. 

Ruimte om aantekeningen te maken bij aanvragen, maar ook logo's en PMS kleuren opslaan. Een overzicht van leads, offertes, verkopen en verloren opdrachten (met reden). En met SuperOffice is dit allemaal mogelijk! Het scheelt mij enorm veel tijd, want ik hoef de offertes niet meer iedere zondag met de hand in te voeren in een Excel bestand. Met één druk op de knop zie ik mijn leads en lopende offertes. E-mails, gemaakte afspraken en offertes zijn eenvoudig terug te vinden onder de klanten/leveranciers kaart en daardoor verloopt de communicatie ook beter. Alles staat in één systeem; voor mij niks anders meer.

Maak een afspraak

6.000 tevreden klanten en nog steeds groeiende