De Uitdaging
Sinds 1993 adviseert BridgeMoore Business School de commerciële organisaties van bedrijven die met wilskracht en passie uitdagende doelstellingen willen blijven realiseren door het verhogen van hun rendement.
Hierbij specialiseert BridgeMoore zich in een groeiend aantal sectoren in de handel, industrie en zakelijke dienstverlening. De uitdaging voor BridgeMoore was om alle communicatie en activiteiten centraal te kunnen registreren en documenteren. Hierbij was het gegeven dat er binnen BridgeMoore één contactpersoon per klant is, terwijl er meerdere experts betrokken zijn per project. SuperOffice maakt het mogelijk om alle benodigde informatie overzichtelijk te registreren. Hierbij hebben alle betrokken toegang tot de voor hen belangrijke projecten. Om te voorkomen dat meerdere medewerkers dezelfde relatie benaderen, is een adequate registratie van de prospects en klanten noodzakelijk. SuperOffice voorziet hier prima in doordat alle gebruikers vanuit één centrale database werken. Daarnaast is het commercieel gezien belangrijk om een goed overzicht te hebben van de openstaande verkoopkansen. Alle consultants en leidinggevenden weten dan exact wat er in de pipeline staat. Hierdoor is tijdig bijsturen mogelijk en worden doelstellingen gerealiseerd.