7 manieren om een succesvolle Customer Experience Strategie te creëren

Lees meer
SuperOffice geeft mij een geweldig overzicht en een effectievere werkdag
Hans Visser Eigenaar

De Uitdaging

Uitgeverij Merlan Doetinchem is een Nederlands bedrijf, wat is opgericht in 1994. Zij leveren promotie producten en artikelen waarop klanten hun logo’s en bedrijfsnamen kunnen drukken.

Hierbij moet gedacht worden aan karton en plastic bekers, suiker en crèmesticks, bestekzakjes, servetten en servies. Merlan Doetinchem werkt met een persoonlijke benadering waar opdrachten perfect uitgevoerd moeten worden binnen de tijdslimiet die gezet is door de klant. Merlan begeleidt de klant hierin van begin tot einde en persoonlijk contact is van groot belang tijdens het proces. Eén van de grootste uitdagingen die Merlan Doetinchem had was het hebben van een goed overzicht over de afspraken, communicatie met klanten en de verkopen.

Het bijhouden van klanten en afspraken was nog nooit zo gemakkelijk, ongecompliceerd en toegankelijk. We hebben onderweg de complete klantendatabase tot onze beschikking
Hans Visser Eigenaar

De Oplossing

Het bedrijf begon met SuperOffice CRM in 2007 en in 2011 wisselden zij van de On-Premise CRM oplossing naar de SuperOffice CRM Online oplossing. 

Merlan Doetinchem besloot om van platform te veranderen, zodat zij niet langer gebonden waren aan het kantoor. Toen eigenaar Hans Visser SuperOffice ontdekte was hij meteen enthousiast. De gebruikersvriendelijkheid sprong er voor mij meteen uit. SuperOffice is niet te omvangrijk, wat andere CRM oplossingen wel zijn.

De Resultaten

SuperOffice CRM wordt dagelijks gebruikt om klantdetails te monitoren en klantcommunicatie vast te leggen. 

Het proces, van het bijhouden van afspraken en de klantcommunicatie binnen het bedrijf, is door het gebruik van SuperOffice sterk verbeterd. Dit omdat SuperOffice alle informatie samenbrengt op één plek. 
Het bijhouden van klanten en afspraken was nog nooit zo gemakkelijk, ongecompliceerd en toegankelijk. We hebben onderweg de complete klantendatabase tot onze beschikking. Ook de agenda functie wordt veelvuldig gebruikt, evenals de sales module, om zo bovenop de huidige verkoop kansen te zitten. Dit heeft het hele verkoopproces positief beïnvloed.

Maak een afspraak

11.000 tevreden klanten en nog steeds groeiende