7 manieren om een succesvolle Customer Experience Strategie te creëren

Lees meer
SuperOffice helpt bij het verhogen van de omzet
Roelof Jansen CEO

De Uitdaging

Complus Training en Advies B.V. is een Nederlands consultancy bedrijf opgericht in 2003. Ze specialiseren zich in Werving & Selectie en Training & Coaching. 

De waarden van het bedrijf zijn: innovatie, kwaliteit, betrokkenheid, kandidaat vriendelijk en maatwerk. Op het gebied van Werving & Selectie ligt de focus van het bedrijf op commerciële aantrekkingskracht en klantgerichtheid. Op het gebied van Training & Coaching  richt het bedrijf zich op krachtige en resultaat gerichte processen. Het bedrijf levert altijd maatwerk en richt zich daarbij op efficiëntie. Ze specialiseren zich in trainingen voor werknemers waar mentaliteit, gedrag en houding doorslaggevend is voor succes. De branche waarin ComPlus in opereert is erg competitief vanwege de kleine markt en de hoge mate van bedrijvigheid. Om hun klanten optimale service en ondersteuning te bieden is het essentieel dat de werknemers zo snel mogelijk toegang hebben tot klant- en relatie informatie. Er ging veel tijd verloren aan het vinden van de juiste informatie en naar het zoeken wie welke klant hielp. 

SuperOffice is een eenvoudig systeem dat vanaf de eerste minuut intuïtief aanvoelt
Roelof Jansen CEO

De Oplossing

ComPlus gebruikte de SuperOffice CRM On-Premise oplossing maar besloot in 2011 van platform te veranderen en te kiezen voor SuperOffice CRM Online.

Tijdens de zoektocht naar een passend CRM systeem was er maar één wens: het moest zo gemakkelijk mogelijk zijn. SuperOffice CRM voldoet hieraan, want het programma is zeer gebruikersvriendelijkheid. SuperOffice is een eenvoudig systeem dat vanaf de eerste minuut intuïtief aanvoelt.

De Resultaten

Met SuperOffice is alle informatie beschikbaar op één centrale locatie. 

Er gaat nooit data verloren en het is direct duidelijk waar alle werknemers mee bezig zijn. 
ComPlus gebruikt vele functies van SuperOffice CRM dagelijks. De selectie en rapport mogelijkheden maken de dagelijkse werkzaamheden zeer effectief. Hierdoor ontstaat er ook een duidelijk overzicht van de verkoopcijfers. Met dit overzicht kan ComPlus zicht richten op de verkoopkansen en het behalen van de begrotingen.

Maak een afspraak

11.000 tevreden klanten en nog steeds groeiende