Meld je aan voor Thrive - een serie van nieuwe en originele content die je helpt te groeien!

Vergelijk gebruikersplannen

Onze unieke prijsstelling past bij iedere organisatie.

Standaard CRM


Marketing

EUR 57,50 Per gebruiker/maand

Verkoop

EUR 57,50 Per gebruiker/maand

Service

EUR 57,50 Per gebruiker/maand

Complete CRM

EUR 67,80 Per gebruiker/maand

Contact Management

De CRM-database van jouw bedrijf.

Bedrijven en contactpersonen
Relaties
User defined fields
Consent Management (GDPR/AVG)

Agenda

Agenda en taken (kalender)

Agenda en Taken
MacLink

Documenten

Maak documenten met behulp van SuperOffice-sjablonen.

Document Management
Online Office Integratie

Email integratie

Integratie via IMAP/POP naar je emails.

SuperOffice Inbox
Mail Link
Gmail Link

Mailings & segmentatie

Maak mailing-berichten en sjablonen. Selecties van documenten, contactpersonen, verkoop, projecten, activiteiten en producten.

Selecties op alles
Statische selecties
Dynamische selecties
Gecombineerde Selecties
Mailings & Nieuwsbrieven
Outbound mail service
Aanmeldingen beheren

Projecten

Voeg projecten toe aan het CRM-systeem.

Registreer je data in projecten
Projectgids

Mobile

Een app voor mobiele telefoons en tablets.

Pocket CRM

Rapporten

Een set standaardrapporten bij SuperOffice CRM. Visuele grafische weergave van gegevens.

Rapportages op alle CRM data
Sales Intelligence
Dashboard
Print

Marketing Management

Ontwerp marketing campagnes. Meet de respons en de vervolgactiviteiten.

Campagnes
Tracking
Bounce-handling
Link triggers
Rapporten

Sales Management

Houd de controle over al je doorlopende verkoopkansen. Maak workflows om elk type verkoopproces te ondersteunen.

Registratie verkoopkansen
Forecasting
Verkoopgids
Belanghebbenden
Verkoop Assistent

Quote Management

Maak offertes op basis van producten en prijslijsten.

Offertes
Producten en prijslijsten
Alternatieven en versiebeheer
Offerte goedkeuring
Offerte sjablonen

Service Management

De kern van elk support- / helpdesksysteem. Grafische weergave van status en activiteiten.

Ticket Management
Escalatie, Prioriteiten
Knowledge Base
Source Connector plugin API
Inbound mail service
Service Dashboard
Service Rapportage
Mobile Ticket
Macro's
Userdefined fields
SMS Server
Add-ons & Modules

Chat

Betrek websitebezoekers via livechat

Chat agents

Forms

Leg informatie, toestemming en leads vast via formulieren op elke website of e-mail

Maak en verwerk webformulieren

Customer Engagement Platform

Geef uw klanten de mogelijkheid om via verschillende kanalen met u te communiceren. Deze bundel bevat:

Chat
Formulieren
Klantportaal raamwerk
Customer Center

Expander Services

Geeft je toegang tot tools en API's om aangepaste apps en integraties te maken.

SuperOffice Web Services API's
Userdefined Fields voor Service
Developer Community

AGENDA SYNCHRONISATIE

Agenda synchronisatie met Microsoft Exchange, Office 365, Gmail en G Suite.

Synchronizer for SuperOffice
OPSLAG, MAILINGS EN CUSTOMER LOGINS (betaal per gebruik)*
Omschrijving Inclusief 1-50 gebruikers Inclusief 51-150 gebruikers Inclusief 151-250 gebruikers Inclusief 251-500 gebruikers Inclusief 500+ gebruikers
Opslag Data en document opslag 50 GB 100 GB 200 GB 400 GB 600 GB
Emails verstuurd via Mailings Aantal emails per maand 15.000 30.000 60.000 70.000 80.000
Customer Center login Aantal klant logins Customer Center per maand 1.000 2.000 4.000 5.000 6.000
Chat sessies Aantal chat sessies per maand 1.500 2.000 2.500 3.000 3.500
Formulieren Aantal formulieren per maand 1.000 2.000 3.000 4.000 5.000

Extra pakketten zijn beschikbaar tegen meerprijs. Neem contact met ons op voor meer informatie.