Meld je aan voor Thrive - een serie van nieuwe en originele content die je helpt te groeien!

Het opzetten van CX initiatieven

Klantervaring (ook bekend als CX) wordt gedefinieerd als de interacties en ervaringen die de klant met jouw organisatie heeft gedurende het hele klanttraject, van het eerste contact tot tevreden en loyale klant. CX is een integraal onderdeel van Customer Relationship Management (CRM) en is belangrijk omdat een klant die een positieve ervaring heeft met een organisatie een terugkerende en loyale klant te wordt.

Datum

3-6-2021   10:00

Prijs

Kosteloos

Doelgroep

Dit webinar is geschikt voor iedereen die overweegt aan de slag te gaan met CRM en inspiratie zoeken op het gebied van verkoop - marketing- en serviceprocessen. Ook kun je dit webinar volgen als gebruiker van SuperOffice.

Praktische info

Na aanmelding ontvang je van ons een deelnamebevestiging met instructies.

Onderwerpen: 

  • Hoe ziet klant 2.0 eruit
  • Aan de slag met CRM en klantbeleving
  • 9 customer service uitdagingen die SuperOffice Service kan oplossen
  • Demo SuperOffice

In dit webinar laten we je zien hoe je CX-initiatieven naar een hoger niveau kunt tillen. En hoe je aan de verwachtingen van de klant kunt voldoen en deze kunt overtreffen! 

Dit webinar wordt gehost in het Engels.