Meld je aan voor Thrive - een serie van nieuwe en originele content die je helpt te groeien!

SuperOffice Spot on klantenservice

Het te allen tijde bieden van gestructureerde en kwalitatief juiste klantenservice, is belangrijk om met je klanten in contact te blijven. Tijdens het webinar laten we je zien hoe je voor je klanten klaar kunt staan en je op afstand de relatie met je klanten sterk kunt houden.

Datum

7-10-2020   10:00

Prijs

Kosteloos

Doelgroep

Gebruikers van SuperOffice

Praktische info

Na aanmelding ontvang je van ons een deelnamebevestiging met instructies.

Onderwerpen: 

We laten je tijdens dit webinar zien hoe SuperOffice Service je kan helpen:

  • Ervoor te zorgen dat je alle vragen van klanten snel beantwoord
  • Klanten in staat te stellen om op een centrale plaats zelf de antwoorden te vinden die ze zoeken
  • Snelle en persoonlijke antwoorden te geven aan meerdere klanten
  • Waardevolle inzichten te verkrijgen zodat je klanten een nog betere service kunt bieden