Onderwerpen: 

Met SuperOffice Forms maak je zelf contactformulieren die je eenvoudig kunt plaatsen op je website of eventpage. De contactformulieren worden automatisch verwerkt in je CRM oplossing en de juiste acties worden direct aangemaakt.

Denk aan contactformulieren, service aanvragen, brochure en offerte aanvragen of aanmeldingen voor events of trainingen.

SuperOffice Chat biedt uitgebreide mogelijkheden om je klanten met je te laten chatten. Nadat je de Chat widget hebt voorzien van jouw huisstijl plaats je deze op je website.

Zodra een klant een chat start wordt de juiste persoon genotificeerd en kun je met hulp van antwoordsjablonen snel en efficient een gesprek voeren. De chat is eenvoudig om te zetten naar een verzoek of ticket in SuperOffice Service.

Datum:

Donderdag 12 december

Tijd:

10:00 – 10:30 uur

Na aanmelding ontvang je van ons een deelnamebevestiging met instructies. Deelname is uiteraard kosteloos. 

Inschrijven webinar Chat en Formulieren