Optimaliseer je processen en interne organisatie en overtref de klantervaring
SuperOffice
“We denken al snel dat we erg klantgericht zijn”. Maar is dat ook daadwerkelijk zo?
Graag ontvangen we jou op donderdag 1 juni op ons sfeervolle kantoor in Eindhoven, om in te gaan op het thema ‘optimaliseer je processen en interne organisatie en overtref de klantervaring'.
Op deze dag vertellen wij jou hoe je met SuperOffice grip krijgt op binnenkomende klantverzoeken en hoe dat leidt tot een geweldige klantervaring. We gaan specifiek in op uitdagingen en oplossingen omtrent klachtregistratie- en afhandeling, veelgestelde vragen (denk aan productvragen, offerte aanvragen, servicegerichte vragen) en retourverwerking.
Op basis van onze jarenlange ervaringen bij tevreden klanten presenteren we best practice oplossingen die we in de loop der jaren hebben geïmplementeerd. We delen business cases en behaalde bedrijfsresultaten. Onze klant Expoints vertelt waarom zij gebruikmaken van onze oplossing, deelt haar ervaringen en de resultaten.
Agenda:
09:30 uur Ontvangst met koffie en thee
10:00 uur Introductie service oplossing en presentatie processen - Bas Kreijveld, SuperOffice
11:45 uur Klantervaring (implementatie/ervaring/resultaat) - Wendy van Kemenade, Expoints
12:15 uur Afsluiting met lunch
Datum
Donderdag 1 juni
Locatie
SuperOffice Benelux B.V.
Emmasingel 29.41
5611 AZ Eindhoven