Hoe maak je van klanten ambassadeurs?

 

Tien jaar geleden kon je vaak op slechts twee manieren in contact komen met een bedrijf: telefonisch of per fax. Van de fax hebben we (hopelijk) allemaal afscheid genomen, maar daar zijn e-mail, chat, sms en social media voor in de plaats gekomen. Hierdoor zijn bedrijven tegenwoordig weliswaar beter te bereiken, maar staan ze ook voor de uitdaging om klantenservice te bieden die van constante en hoogstaande kwaliteit is.

Herken jij jezelf in onderstaande stellingen:

  • E-mails komen ongestructureerd binnen;
  • Vragen blijven onbeantwoord;
  • Klachten worden niet opgelost;
  • Informatie gaat verloren of raakt versnipperd.

Bovenstaande leidt vaak tot veel onnodige frustratie bij de klant en maakt dat hij in de toekomst geen zaken met je wil doen.

Maak op 23 januari kennis met onze Service oplossing en ontdek hoe SuperOffice je kan helpen met het, professioneel, verwerken en opvolgen van binnenkomende klantverzoeken!

Datum: 
Donderdag 23 januari

Locatie:

SuperOffice Benelux B.V., Emmasingel 29.41, 5611 AZ  Eindhoven

Programma:

09:15 uur Ontvangst

09:30 uur Sessie 1: SuperOffice Service in een notendop

10:45 uur Pauze

11:00 uur Sessie 2: Klantenservice trends en communicatie met klanten door Feike Cats, specialist Klanthousiasme & Verleuken, Eigenaar Houden van Klanten.

12:30 uur Lunch

Aanmelden seminar: Hoe maak je van klanten ambassadeurs?

Deelname is kosteloos, maar niet vrijblijvend. Na aanmelding rekenen wij op je komst.