Versterk de klantrelatie met behulp van SuperOffice Service.
Tien jaar geleden kon je vaak op slechts twee manieren in contact komen met een bedrijf: telefonisch of per fax. Van de fax hebben we (hopelijk) allemaal afscheid genomen, maar daar zijn e-mail, chat, sms en social media voor in de plaats gekomen. Hierdoor zijn bedrijven tegenwoordig weliswaar beter te bereiken, maar staan ze ook voor de uitdaging om klantenservice te bieden die van constante en hoogstaande kwaliteit is.
Herken jij jezelf in onderstaande stellingen:
Bovenstaande leidt vaak tot veel onnodige frustratie bij de klant en maakt dat hij in de toekomst geen zaken met je wil doen.
Maak op 23 januari kennis met onze Service oplossing en ontdek hoe SuperOffice je kan helpen met het, professioneel, verwerken en opvolgen van binnenkomende klantverzoeken!
Datum:
Donderdag 23 januari
SuperOffice Benelux B.V., Emmasingel 29.41, 5611 AZ Eindhoven
09:15 uur Ontvangst
09:30 uur Sessie 1: SuperOffice Service in een notendop
10:45 uur Pauze
11:00 uur Sessie 2: Klantenservice trends en communicatie met klanten door Feike Cats, specialist Klanthousiasme & Verleuken, Eigenaar Houden van Klanten.
12:30 uur Lunch