Succesvol CRM implementeren begint bij het opstellen van de Business Case. Waarom heeft jouw organisatie behoefte aan CRM? Waarom zou jouw organisatie investeren in een CRM oplossing?

De CRM Business Case verdedigt de investering en helpt je het management overtuigen van het nut en noodzaak van CRM. Daarnaast is de Business Case ook de rode draad tijdens de implementatie. Wat zit er in de scope van de implementatie en wat doen we in een latere fase? Tot slot draagt de Business Case ook bij aan de gebruikersacceptatie. Er is een helder doel gedefinieerd en iedereen weet wat er van hem verwacht wordt.

Gastspreker Hans Molenaar, directeur en kerndocent van Beeckestijn Business School, leert je aan de hand van de theorie én enkele praktijkvoorbeelden uit welke onderdelen een CRM Business Case bestaat.

Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie & customer management en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus.

Gastspreker Fatih Ünlü, sales director B2B a.i. en projectleider B2B CRM, van MyMicro Group B.V. vertelt hoe zij de Business Case hebben vormgegeven, hoe zij de juiste CRM oplossing hebben geselecteerd én wat lessons learned zijn op vlak van implementatie en gebruikersacceptatie.

MyMicroGroup B.V. is de marktleider in Nederland op het gebied van reserve-onderdelen voor smartphones, laptops en witgoed. Met haar websites ReplaceDirect, Accu.nl en groothandel Twindis.com genereert
MMG een jaaromzet van 22 miljoen euro.

Datum: 
Woensdag 27 maart

Locatie:

SuperOffice Benelux B.V., Emmasingel 29.41, 5611 AZ  Eindhoven

Tijd:

09:45 uur Persoonlijke ontvangst van alle deelnemers  

10:00 uur Wat is de Business Case van CRM?
Hans Molenaar, Beeckestijn Business School 

11:00 uur Klantcase MyMicro Group B.V. 
Fatih Ünlü, sales director B2B a.i. en projectleider B2B CRM 

12:00 uur Lunch

13:00 uur Optioneel: Introductie SuperOffice CRM
Na de lunch laat Joost van den Bogert geinteresseerden in 30 minuten kennis maken met de mogelijkheden van SuperOffice CRM.

Aanmelden 27 maart De ultieme CRM Business Case

Deelname is kosteloos, maar niet vrijblijvend. Na aanmelding rekenen wij op je komst.